Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

رنجنامه هاشمي رفسنجاني خطاب به مردم ايران

بنام خدا

گفته بودم تمايلي براي حضور در صحنه انتخابات ندارم . گفته بودم كه دوست دارم جلوه اتحاد را در سيماي نيروهاي جديد انقلاب ببينم . گفته بودم كه سينه ام از 26 سال رازداري انقلاب زخم دار است و گفته بودم كه اين داروي تلخ را در اين سالهاي كهنسالي مجبور به نوشيدن هستم .

مردم عزيز ايران !

26 سال است كه با يكديگر در عرصه هاي مختلف براي رسيدن به ايراني بزرگ و آزاد مقاومت كرده و مي كنيم .
26 سال است كه هر جا شما ايستاديد ما نيز به عزت و آبروي شما ايستاديم . شاهد اين مدعا آن روزي است كه در سالهاي سخت جنگ و در شرايطي كه همه قدرتهاي آنروز جهان كمر به بستن شاهرگ حياتي ايران عزيز بسته بودند , با عزت و افتخار از طرف شما ملت عزيز , تهديد بر بستن تنگه هرمز نمودم . شاهد اين مدعا 26 سال خطابه ها و گفتگوهايي است كه همه در برابر ديگران به رساترين وجهي و به پشتگرمي شما عزيزان سرافرازانه بيان شده است .

اما همه اينها نفي كننده انتقادات و مباحثات دروني من نيست . در اين طرف مدعا نيز شاهد من , تلاش براي پايان جنگي بود كه در آن مقطع ادامه آن متضمن خدشه هاي جدي بر چهره ايران بزرگ بود و يا نوشته هاي بعضي مطبوعات و گفته هاي بعضي از شخصيتهاي ايران است كه در برابر آنچه در سال 68 از سوي اينجانب در جهت رشد و گسترش آزادي هاي مدني شهروندان مطرح شده بود , گفتند آنچه كه گفتند و رفتند به راهي كه جواب آن را در سال 76 گرفتند . آن روز نيز با شما پيمان بستم كه به راي شما احترام مي گذارم و خيانت را در آن به هيچ وجه جايز نمي دانم .
و امروز نگرانم . نگران آنچه كه در طول اين سالها , كوچك يا بزرگ , درست يا نادرست , كم يا زياد بدست آمده و در برماست . در ايران عزيز , در آستانه دنيايي نو صداهايي شنيده مي شود كه به واقع دل همه دردمندان و دلسوزان اين كهن بوم و بر را به درد مي آورد.
صداي ملت ايران , صدايي آشناست و در هراسم كه اين صداي آشنا در بحبوحه احساسات گرم شما به پژواكي غريب براي جهانيان بدل شود.
امروز آمده ام و خود را در معرض راي فرد فرد شما ملت ايران قرار مي دهم . آرامش و رونق , آسايش و نشاط و آزادي و رفاه حق شما ملت پيروز و سرافراز است . آن را ارزان بدست كسانيكه بر طبل خشونت مي كوبند , ندهيم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ملت عزيز!

نگاهي به سوابق و مناصب اينجانب در سالهاي مختلف , گوياي رنگ باختن جنبه هاي جذاب قدرت در نگاه من است . اما به ياد داشته باشيد روزي كسي به شما گفت كه حق خود را ارزان از كف ندهيد.
مواظب باشيد تا تصوير آرامش و نشاط و رونق واقعي خود را در سيماي آينده ببينيد و اين انتخاب شما , انتخابي دقيق و سرنوشت ساز خواهد بود.
در راه رسيدن به عزت اسلامي , تداوم سازندگي و آباداني ايران , اميد و اتحاد بزرگترين پشتوانه ماست .
اكبر هاشمي رفسنجاني
خرداد ماه 84

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24521

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رنجنامه هاشمي رفسنجاني خطاب به مردم ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005