Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 6 تیر 1384

تونی بلر: احمدی نژاد نباید انتظار سیاست منعطف از سوی جامعه بین المللی داشته باشد، مهر

نخست وزیر انگلیس در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت:رئیس جمهور جدید ایران نباید از جامعه بین الملل انتظار نرمش درقبال برنامه های هسته ای این کشور داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از خبرگزاری فرانسه ، بلر در کنفرانسی خبری اعلام کرد :" ما انتظار داریم تا ایران به تعهدات خود صادق باشد و به آن عمل کند . ما تلاش کردیم تا راهی را برای عبور از بن بست توانائی های هسته ای تهران پیدا کنیم".

بلر نیز مانند برخی رهبران اروپائی در اظهاراتی مداخله جویانه اظهار داشت :"این تفکری اشتباه است که احمدی نژاد تصور کند ما در مسیر اتخاذ سیاست انعطاف پذیر در قبال ایران حرکت می کنیم ".

کارشناسان واکنش مقامات اروپایی درباره رئیس جمهور منتخب ایران را در حالیکه وی بر ادامه گفتگوها با اروپا تاکید کرده است نوعی گروکشی و تهدید ارزیابی می کنند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است "اما اودوین"سخنگوی "بنیتا فرو والدنر" کمیسر روابط خارجی اتحادیه اروپا نیز امروزگفت:"ما درباره اظهارات احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب ایران در خصوص تمایل ایران برای ادامه گفتگوهای هسته ای یادداشت برداشتیم و اروپا بر آن است تا روابط خود را با ایران تعمیق بخشد تا ایران در جایگاه خود در صحنه بین الملل ببیند".

از سوی دیگر " خاویر سولانا " مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام داشت که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای اتحادیه اروپایی مشخص شده و این اتحادیه تمایل دارد تا با ایران به پیشرفتهائی در زمینه مساله حقوق بشر، انرژی هسته ای و سایر موضوعات مربوط دست یابد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25303

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تونی بلر: احمدی نژاد نباید انتظار سیاست منعطف از سوی جامعه بین المللی داشته باشد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005