Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 8 تیر 1384

رییس شورای شهر تهران: حضور همزمان اعضای شورای شهر در هیات دولت هیچ منع قانونی ندارد، مهر

مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با اشاره تلاش های رییس جمهور منتخب برای تشکیل کابینه و شروع به کار دولت آینده تاکید کرد: آنچه در خصوص افرادی که برای تصدی وزارت خانه ها عنوان می شود فقط گمانه زنی هایی است که در مطبوعات صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر"، رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه مراسم افتتاح بخشی از بزرگراه زین الدین درجمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال مکرر خبرنگاران درباره ترکیب کابینه دکتر احمدی نژاد گفت: گزینه های زیادی برای حضور در کابینه دولت آینده مطرح است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درباره احتمال حضور اعضای شورای شهراز جمله خود او در کابینه احمدی نژاد نیز اظهارداشت : هنوزهیچ چیز مشخص نشده و بستگی دارد که شرایط به چه صورت رقم بخورد.

چمران تاکید کرد: البته حضور همزمان اعضای شورای شهر در هیات دولت هیچ منع قانونی ندارد.

رییس شورای شهر تهران ضمن تاکید بر تهیه برنامه های کلان دولت آینده برای همکاری با همه کسانی که قبل از انتخابات هم در این عرصه حضور داشتند، افزود: پیگیری تدوین اصول اساسی و برنامه ریزی برای اجرای کامل برنامه های وعده داده شده ازمهمترین اولویت های رییس جمهور منتخب است .

گفتنی است رییس شورای شهر تهران روز گذشته نیز درحاشیه جلسه شورای شهر تهران گفته بود که حضور همزمان اعضای شورای شهر در هیات دولت هیچ منع قانونی ندارد که با واکنش برخی از فعالان سیاسی و صاحب نظران روبروشد .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25412

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رییس شورای شهر تهران: حضور همزمان اعضای شورای شهر در هیات دولت هیچ منع قانونی ندارد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005