یکشنبه 26 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم دادگاه را در باره فعالان سنديکای نيشکر هفت تپه محکوم می کنيم، کانون مدافعان حقوق کارگر

دادگاه تجديد نظر، احکام صادره در باره اعضای سنديکای هفت تپه را مبنی بر محکوميت آنان به حبس تعزيری تاييد کرد. اعضای سنديکای هفت تپه که جرمی به جز دفاع از حقوق غير قابل انکار همکاران کارگر خود ندارند، به آن دليل محکوم می شوند که خواهان ايجاد تشکل و احقاق حقوق کارگران و جلوگيری از اجحاف به آنان و تعطيلی کارخانه و خصوصی سازی آن هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تشکيل سنديکا که از ابتدايی ترين حقوق کارگران در تمام دنيا است گويا برای کارگران ايران جرم است. درخواست حقوق های چند ماه به تاخير افتاده کارگران گناهی است که با زندان پاسخ داده می شود. اين همه ستم و نامردمی بر حقوق کارگران و زحمتکشان با چه منطقی است؟ کارگران و زحمتکشان که اصلی ترين پايه های توليد و گردش زندگی اقتصادی جامعه هستند درهيچ نقطه ای از دنيا به اين شکل مورد ستم و استثمار قرار نمی گيرند.
ما ضمن محکوم کردن صدور چنين احکامی در حق کارگران عنوان می کنيم که صدرو چنين احکامی نه تنها کارگران را برای رسيدن به خواسته های برحق خود مايوس نکرده، بلکه باعث افزايش خشم ونفرت آنان از اين گونه اعمال سود محور است که هيچ گونه حقی برای اصلی ترين مالکان وصاحبان ثروت اجتماعی قايل نيست.

کانون مدافعان حقوق کارگر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016