دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگاه محمد داوری، سردبير سحام نيوز برگزار شد، ايلنا

قاضی رسيدگی کننده به پرونده پس از استماع دفاعيات وکلای پرونده و اظهارات خود متهم تصميم گرفت بعد از انجام يکسری تحقيقات،‌ رای خود را در وقت مقتضی صادر کند


ايلنا:روز گذشته به اتهامات محمد داوری سردبير سايت سحام نيوز در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب رسيدگی شد.
مينا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين مطلب افزود: از سوی قاضی پير عباسی اتهاماتی چون فعاليت تبليغی عليه نظام،اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت کشور و اخلال در نظم عمومی به موکلم تفهيم و درادامه جلسه به همراه ديگر همکارم خانم ژينوس شريف به دفاع از موکل پرداخته و نسبت به اتهامات ايراداتی را مطرح کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل سردبير سايت سحام نيوز ادامه داد: سپس داوری به دفاع از خود پرداخت و در انتهای جلسه رييس شعبه ۲۶ آخرين دفاع از موکلم را اخذ کرد.
جعفری اظهارداشت: قاضی رسيدگی کننده به پرونده پس از استماع دفاعيات وکلای پرونده و اظهارات خود متهم تصميم گرفت بعد از انجام يکسری تحقيقات ،‌رای خود را در وقت مقتضی صادرکند.
وی همچنين از صدور قرار وثيقه ۲ميليارد ريالی برای موکلش خبرداد و گفت‌: در روز دوم بازداشت ، توسط بازپرس پرونده قرار وثيقه ۲ ميليارد ريالی صادر می‌شود اما ‌به دليل اينکه موکل نتوانسته بود در تاين مدت با خانواده تماس بگيرد، امکان توديع وثيقه برای ايشان مهيا نشده بود و وی هم‌اينک نيز در سلول‌های ۴نفره بند ۲۰۹ در بازداشت به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016