چهارشنبه 11 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قتل مشکوک يک دانشجوی دانشگاه ياسوج، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): امير اسلاميان دانشجوی کرد دانشگاه ياسوج و عضو ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در همدان چند روز پيش به طور مشکوکی به قتل رسيد.

به گزارش جرس اسلاميان که از دانشجويان دانشگاه دولتی ياسوج بوده از طرف مسئولان اين دانشگاه به دليل شرکت در فعاليت های صنفی و سياسی همواره مورد فشار و احضار به کميته انضباطی قرار می گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امير اسلاميان در ترم بهمن ۸۶ بخاطر برگزاری همايش بزرگداشت شهدای واقعه حلبچه از جانب مسئولان دانشگاه به دليل نوع صحبتها و افشاگری هايش پيرامون نحوه کشتار مردم توسط برخی از مسوولان آن دوره مورد برخورد شديد و نامناسب قرار می‎گيرد و توسط کميته انضباطی دانشگاه ياسوج ابتدا به دو ترم محروميت از تحصيل و در نهايت به دانشگاه همدان تبعيد شد.

اسلاميان بعد از اين اقدام برای ادامه تحصيل به دانشگاه همدان می‎رود و در آنجا نيز بعد از يک ترم تحصيل به دليل گزارش دانشگاه ياسوج پذيرفته نمی‎شود و دوباره به دانشگاه ياسوج بر می گردد که در تابستان ۸۷ از آنجا بصورت قطعی اخراج می شود.

نامبرده که پس از عدم پذيرش از سوی دانشگاه همدان و اخراج از دانشگاه ياسوج از ترس دستگيری بخاطر شرکت فعال در فعاليتهای انتخاباتی ستاد مهدی کروبی در همدان ، از سوی نيروهای امنيتی خود را مخفی کرده بود بعد از چند روز به طرزی مشکوک به قتل رسيد.

جسد اين جوان چند روز پيش در حوالی روستای محل سکونت خود روستای “چراخ‎وال” واقع در شهرستان بوکان پيدا شد.

هنوز از علت قتل امير اسلاميان خبری در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016