یکشنبه 15 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت و آزادی چند تن از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز، ساوالان سسی

teraktorsazi-fans-arrested-thumb.jpg
یونس نوروزی، وحید منافی و چند تن دیگر از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز روز جمعه ۱۳ آبان ۸۸ بازداشت و پس از دو روز بازداشت موقت با دادن تعهد از اداره اطلاعات تبریز آزاد شدند.

ماموران نیروی انتظامی تبریز در جریان بازی فوتبال بین تیمهای تراکتور سازی تبریز و صبای قم در ورزشگاه سهند تبریز یونس نوروزی، وحید منافی و چند تن دیگر از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز را که شعارهایی در تشویق این تیم آذربایجانی سر می دادند بازداشت و به حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی در خیابان صائب منتقل کرده بودند. بازداشت شدگان پس از ضرب و شتم در حفظت اطلاعات نیروی انتظامی تبریز به اداره اطلاعات این شهر منتقل شده و پس از بازجویی و دادن تعهد آزاد شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


teraktorsazi-fans-arrested.jpg
بازداشت این افراد پس از آن صورت گرفته است که این افراد پارچه نوشته ای با عنوان «تورکلرین ایفتخاری تراکتور»(تراکتور افتخار ترکها) در دست داشتند و شعار «یاشاسین آذربایجان» سر می دادند.

در ماههای اخیر بازیهای تیم تراکتورسازی تبریز به صحنه طرح مطالبات آذربایجانیها تبدیل گشته است و تماشاگران بازیهای این تیم در تهران و تبریز و دیگر شهرها که تعدادشان به دهها هزار نفر می رسد با دادن شعارهایی همچون «یاشاسین آذربایجان»، «آذربایجان وار اولسون دوشمنلری خوار اولسون» و «تورک دیلینده مدرسه» اقدام به طرح مطالبات ملی آذربایجانیها و تشویق این تیم می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016