دوشنبه 16 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: "دانشجويان ولايت‌مدار" دانشگاه تهران ۷ هزار نفر بودند!

خبرگزاری فارس: بيش از ۷ هزار دانشجوی ولايتمدار در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران گرد‌هم آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، در ادامه تجمع بزرگ دانشجويان دانشگاه تهران و درحالی که دانشجويان ولايتمدار اين دانشگاه در مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران تجمع کرده و شعارهايی در تجديد پيمان با آرمان‌های انقلاب و امام سر می‌دادند و کسی از آنها در مقابل درب دانشکده فنی حضور نداشت، هواداران موسوی به سرعت در آن محل حاضر شده تا وانمود کنند که توانسته‌اند جلوی درب دانشکده فنی را از آن خود کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درحالی که طرفداران کانديدای شکست‌خورده انتخابات دهم شعارهای اهانت‌آميزی را عليه دانشجويان سر می‌دادند و با بطری آب و سنگ به سمت دانشجويان ولايتمدار حمله می‌کردند، دانشجويان ولايتمدار دانشگاه تهران که تعداد آنان به ۷ هزار نفر می‌رسيد با شعارهايی همچون "حيدريم، حيدريم "، "علمدار ولايت، دانشجويان فدايت " و "الله اکبر "‌ به سمت درب دانشکده فنی حرکت کردند که هواداران جنبش فتنه پراکنده شدند.
گزارش‌ها حاکی است پس از تجمع دانشجويان ولايتمدار دانشگاه تهران در مقابل درب دانشکده فنی، تعدادی از هواداران موسوی به داخل اين دانشکده رفته و با شکستن شيشه‌های دانشکده فنی به برخی از دانشجويان حمله کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016