سه شنبه 27 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور احکام حبس و تبعيد برای زهرا اسدپور‌گرجی و فرزندش رضا جوشن، ۲ تن از زندانيان سياسی، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

زندانی سياسی زهرا اسدپور‌گرجی و فرزندش رضا جوشن، روز دوشنبه ۱۹ بهمن‌ماه، از سوی شعبه ۱ دادگاه انقلاب به ۱ سال تبعيد به زندان زنجان و ۴ سال تبعيد به روستای قيلار زنجان محکوم شدند.

روز دوشنبه ۱۹ بهمن‌ماه، ۲ تن از زندانيان سياسی در شعبه ۱ دادگاه انقلاب به رياست قاضی حسينی، محاکمه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابه گزارش فعالين حقوق بشر و دمکراسی، زهرا اسدپور‌گرجی ۵۱ ساله که از ناراحتی حاد قلبی و فشار خون رنج می‌برد و فرزندش رضا جوشن ۲۵ ساله، در دادگاه به تحمل ۱ سال تبعيد به زندان زنجان و ۴ سال تبعيد به روستای قيلار زنجان محکوم شدند.

لازم به يادآوری است که رضا جوشن روز ۱۰ آذر‌ماه، توسط مامورين وزارت اطلاعات دستگير و به سلول انفرادی بند ۸ زندان گوهردشت معروف به بند سپاه منتقل شد و نزديک به ۲ ماه در سلول انفرادی بسر برد سپس به بند ۴ زندان گوهردشت کرج منتقل شد.

زهرا اسدپورگرجی نيز روز ۱۶ آذرماه با يورش مامورين وزارت اطلاعات، در منزلش دستگير و به سلول انفرادی بند ۸ زندان گوهردشت کرج منتقل شد او چندين هفته تحت بازجوئی و شکنجه قرار داشت.

گفتنی است پيش از اين نيز خانم اسدپور و فرزندش فاطمه جوشن، به بدليل ديدار با فرزندش در قرارگاه اشرف در سال ۸۶ دستگير و به ۱۶ ماه زندان محکوم شد آنها پس از پايان مدت محکوميت خود، چند ماه پيش از زندان گوهردشت آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016