دوشنبه 16 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه احمدی‌نژاد به لاریجانی برای بازبینی قانون، خبرگزاری خانه ملت

احمدی نژاد با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس خواستار بررسی و بازبینی مجدد قانون هدفمندکردن یارانه‌ها شد.

حسن سبحانی نیا در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به در دیدار نوروزی 150 نماینده مجلس با رییس جمهوری افزود :رئیس جمهور در این دیدار خواستار کمک مجلس به تامین درآمد بیشتر از محل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها شد.

به گفته وی دراین دیدار رییس جمهور در خصوص اجرایی کردن هدفمند کردن یارانه ها و اهداف و دلایلی خود سخنرانی کرد و اعلام کرد که اجرای این قانون به نفع مردم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه احمدی نژاد بر کمک مجلس برای تحقق درآمد بیشتر از محل هدفمند کردن یارانه ها تاکید داشت، افزود: رییس جمهور در همین خصوص نامه ای را به هیئت رییسه مجلس ارسال کرده بود و در آن استنباط های خود را از نحوه اجرای این قانون اعلام کرده بود.

سبحانی نیا ادامه داد: لاریجانی نیز در جلسه امروز هیئت رییسه مجلس این نامه را قرائت کرد

سیدکاظم دلخوش نیز در گفت و گو با خانه ملت با بیان درباره دیدار نمایندگان با رئیس جمهور گفت: در دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اعلام کرد که طی نامه ای از رییس مجلس و نمایندگان خواسته است تا بازبینی مجددی در خصوص قانون هدفمند کردن یارانه ها صورت گیرد.

وی افزود: طبق قانون امکان ارائه لایحه و یا طرح اصلاحیه برای قانون هدفمندکردن یارانه ها وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016