یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبيرکل موتلفه: اگر اصولگرايان به صورت متحد در انتخابات حضور پيدا نکنند، آسيب خواهند ديد، ايلنا

ايلنا: دبيرکل حزب موتلفه اسلامی هشدار داد که اگر اصولگرايان به صورت متحد در صحنه انتخابات حضور پيدا نکنند، آسيب خواهند ديد.
به گزارش ايلنا،محمدنبی حبيبی در ديدار امام جمعه شيراز گفت: تمام تلاش رقبا در انتخابات آينده اين است که در شهرهای بزرگ با فهرست واحد شرکت کنند و اگر اصولگرايان به صورت متحد در صحنه انتخابات حضور پيدا نکنند، آسيب خواهند ديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: در انتخابات آينده که انتخابات شوراهای شهر و روستاست، وحدت اصولگرايان ضرورت دارد و بزرگان کشور نيز بايد دايما به سران احزاب و تشکل‌ها توصيه به وحدت داشته باشند.
دبيرکل موتلفه تاکيد کرد: حزب موتلفه اسلامی، همواره در تمامی انتخابات‌ها به دنبال وحدت بوده و هيچ‌گاه سهم‌خواهی نکرده است و اين مساله را در انتخابات‌های گوناگون نشان داده‌ايم.
وی تصريح کرد: به عنوان تشکيلاتی با سابقه طولانی هيچ‌گاه تسليم احساسات نشده‌ايم و هميشه به دنبال تشخيص وظيفه و تلاش برای اجرای تکليف شرعی بوده‌ايم.
نماينده ولی فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز نيز گفت: برای وحدت ميان اصولگرايان بايد با سرعت بيشتری کار کنيم.
وی اظهار داشت: امسال بر اساس آن‌چه مقام معظم رهبری نامگذاری فرموده‌اند، سال همت مضاعف و کار مضاعف است که بايد در همه عرصه‌ها همتی شايسته و کاری مفيد و ارزشمند داشته باشيم.
امام جمعه شيراز در ادامه با تاکيد بر ضرورت وحدت ميان اصولگرايان خاطرنشان کرد: مساله وحدت در ميان اصولگرايان طبيعتا ضرورتی است که بايد مدنظر بوده و الزامات اين ضرورت را در جامعه پياده کنيم.
آيت‌الله ايمانی گفت: دشمن که در انتخابات دهم رياست جمهوری شکست خورده به اين معنا نيست که عقب نشينی کرده بلکه می‌خواهد همه شکست‌های خود را نردبان ترقی برای انتخابات بعدی قراردهد.
وی تاکيد کرد: خطر در کنار گوش نظام است اگر بخواهيم به تفرق دامن بزنيم ديگران برنده خواهند شد.
امام جمعه شيراز ادامه داد: بايد با برنامه تمهيداتی انديشيد که در مقابل دشمن به پيروزی برسيم و معتقدم مجموعه اصولگرايان بايد باآهنگ تندتر و سرعت بيشتری کار کنند، زيرا مجموعه‌ای که شکست خورده زودتر به توافق می‌رسد و توافق ميان مجموعه پيروز سخت‌تر است و در اين عرصه بايد نقش‌آفرينی کنيم.
وی در ادامه وحدت در ميان نيروهای اصولگرا در تهران را تاثيرگذار بر ديگر استان های کشور دانست و خاطرنشان کرد: بايد انسجام ميان نيروهای متدين، روحانيت و اصولگرايان را بيشتر کرده و بايد اخلاق سياسی را رعايت کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016