پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز اعتصاب غذای زندانيان در بند ۳۵۰ اوين همزمان با دور جديد فشار و تهديد، ادوارنيوز

ادوارنيوز: درپی انتشار نامه تکان دهنده زندانيان سياسی بند ۳۵۰ زندان اوين در خصوص تشريح شکنجه ها و رفتارهای غيرقانونی بازجويان با آنها خطاب به مراجع تقليد، فشارها بر اين زندانيان به شدت افزايش يافته و شرايط اسارت آنها دشوارتر از پيش گرديده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، طی روزهای اخير تراکم زندانيان به شدت بالا رفته و در هر اتاق اين بند ۳۵ تا ۴۰ زندانی اسکان داده شده اند. همچنين زمان تماس های تلفنی زندانيان نيز کاهش يافته است.

اين گزارش می افزايد، ماموران و بازجويان اطلاعات از روز گذشته با حضور در اين بند تعدادی از زندانيان را احضار و به بازجويی از آنها پرداخته اند.

اين درحالی است که زندانيان سياسی بند ۳۵۰ اوين که پيش از اين اعلام کرده بودند روزه های سياسی خود را در اعتراض به اعمال شيوه های غيرقانونی دستگاه های قضايی و امنيتی آغاز خواهند کرد، امروز (چهارشنبه دوم ارديبهشت) در اقدامی جمعی روزه گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016