شنبه 18 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفر همزمان سران ترکیه و برزیل به تهران پیرامون تبادل سوخت، مهر

همزمان با سفر لوییس ایناسیو لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل به تهران، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در چند روز آینده به تهران سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، لولا داسیلوا قرار است روز 26 اردیبهشت برای دیداری دو جانبه در پاسخ به سفر احمدی نژاد به این کشور عازم تهران شود و همچنین در اجلاس سران گروه 15 در تهران شرکت کند.

علاوه بر این خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد در چارچوب تحرکات اخیر ترکیه و برزیل برای نقش آفرینی در حل موضوع تبادل سوخت برای تامین سوخت راکتور تهران رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه به صورت همزمان با داسیلوا به تهران سفر خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی منابع دیپلماتیک به خبرنگار مهر در این باره عنوان کردند که برزیل و ترکیه پیشنهاد مشترکی برای تبادل سوخت دارند و بر همین اساس قرار است اردوغان و داسیلوا برای گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کنند.

با این حال رسانه های خارجی بعد از سفر متکی به استانبول که عصر جمعه انجام شد اعلام کردند ایران مبادله سوخت در خارج از کشور را محتمل دانسته است.

علاوه بر این با رفت و آمد های اخیر دیپلماتیک برخی منابع مطرح کرده اند که مرز ایران و ترکیه جدی ترین محل برای تبادل سوخت راکتور تهران تحت نظارت بازرسان و مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016