یکشنبه 19 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع خانواده‌های زندانیان سیاسی در مقابل دانشگاه تهران، دانشجونیوز

در پی اعدام های ناگهانی و غیرانسانی ۵ زندانی، خانواده‌های این زندانیان سیاسی اعدام شده فردا دوشنبه در مقابل دانشگاه تهران تجمع خواهند کرد.

به گزارش دانشجونیوز، پس از اعدام شوک آور فرزاد كمانگر، علی حيدريان، فرهاد وكيلی، شيرين علم‌هولی و مهدی اسلاميان، زندانیان سیاسی کرد، خانواده‌های این زندانیان سیاسی تصمیم گرفته‌اند که در اعتراض به این جنایات و نقض حقوق انسانی ایرانیان، فردا از ساعت ۱۱ صبح در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران تجمع نمایند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرزاد كمانگر، علی حيدريان، فرهاد وكيلی، شيرين علم‌هولی و مهدی اسلاميان، زندانیان سیاسی، صبح امروز بدون اطلاع وکلا و خانواده‌هایشان اعدام شدند. خلیل بهرامیان وکیل فرزاد کمانگر پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود: "در مورد پرونده کار دقیق قضائی صورت نگرفت و «در دادگاه انقلاب در پنج، شش دقیقه محاکمه انجام شد، بدون حضور سایر متهمین".

بنابر گزارش ها خانواده‌های این زندانیان سیاسی که فرزندانشان صبح امروز به صورت ناگهانی اعدام شدند، برای شرکت در تجمع فردا به سمت تهران حرکت کرده اند.

ایران در اعدام انسان ها، کشور پیشتاز در دنیا است. برگزاری دادگاه های فرمایشی، عدم درنظر گرفتن واقعیات پرونده ها و صدور حکم های غیرانسانی بر طبق منافع سیاسی، روندی متدوال در دستگاه قضائی ایران است که بارها مورد اعتراض نهادهای حقوق بشری قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016