پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار روسری سفيدها با جعفر پناهی، کلمه

کمپين دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاهها (روسری سفيدها) تلاشی مدنی از سوی گروهی از فعالان حقوق زنان است که از سال ۱۳۸۴ برای احقاق حق زنان علاقه مند به ورزش برای تماشای بی واسطه مسابقات ورزشی در ايران آغاز شده است.


جمعی از اعضای کمپين دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاهها (روسری سفيدها) با حضور در منزل جعفر پناهی کارگردان فيلم «آفسايد» با وی ديدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار که به دنبال آزادی جعفر پناهی پس از حدود سه ماه بازداشت انجام گرفت، اعضای کمپين با يادآوری اثر به ياد ماندنی جعفر پناهی؛ آفسايد که تلاش چند دختر جوان برای ورود به استاديوم آزادی را به تصوير می کشد، بار ديگر از فعاليت های پناهی در راه نمايش حقايق جامعه از جمله مشکلات زنان ايرانی قدردانی کردند.

کمپين دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاهها (روسری سفيدها) تلاشی مدنی از سوی گروهی از فعالان حقوق زنان است که از سال ۱۳۸۴ برای احقاق حق زنان علاقه مند به ورزش برای تماشای بی واسطه مسابقات ورزشی در ايران آغاز شده است. جعفر پناهی که فيلم اش؛ «آفسايد» گوشه هايی از مشکلات اين قشر از زنان و دختران جوان ايرانی را به تصوير می کشيد، چند سال قبل جايزه خرس نقره ای جشنواره برلين را که به خاطر همين فيلم به وی تعلق گرفته بود، به روسری سفيدها اهدا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016