چهارشنبه 30 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی عربشاهی در بيمارستان بستری شد، دانشجونيوز

مهدی عربشاهی دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت ظهر امروز به دليل عارضه قلبی به بيمارستان شهيد لواسانی منتقل و بستری شد.


به گزارش دانشجونيوز، اين فعال دانشجويی پيش از اين در زمان بازداشت موقت در زندان اوين بر اثر فشارهای وارده در بازجويی و انفرادی دچار حمله شديد قلبی شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عربشاهی که در ۶ دی ماه سال گذشته ( روز عاشورا ) بازداشته شده بود، نزديک به ۳ ماه را در سلول های انفرادی بند ۲۴۰ اوين گذراند. در طول اين مدت وی به شدت زير فشار بود تا اتهامات وارده از سوی بازجويان پرونده را پذيرد.

مهدی عربشاهی در آن زمان به دليل حمله شديد قلبی از سوی مسوولين زندان به بيمارستان قمر بنی هاشم که گفته می شود زير نظر وزارت اطلاعات است منتقل شد. اين در حالی است که وی پيش از آن هيچگونه سابقه بيماری قلبی نداشته است.

مهدی عربشاهی پس از آزادی زير نظر پزشکان متخصص به معالجه پرداخت و به توصيه آنها در بيمارستان بستری شد.

شايان ذکر است مساله سلامتی زندانيان از مهمترين نگرانی های خانواده زندانيان سياسی و فعالان حقوق بشر است. بسياری از بازداشت شدگان يک سال اخير بر اثر شرايط نامناسب زندان و فشارهای وارده در بازجويی دچار مشکلات جسمی و روحی شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016