شنبه 9 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

7 هزار پايگاه بسيج تا پايان امسال راه اندازي مي شود، ايسنا

رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور گفت: ايران کانون تحولات بزرگ بوده و همين امر دشمن را به وحشت و تکاپو انداخته است، به همين خاطر بايد نسبت به توطئه هاي دشمن آگاهي لازم را داشته باشيم.

به گزارش ايسنا سردار محمدرضا نقدي در همايش مسوولان و فرماندهان رده هاي مختلف سپاه انصارالمهدي(عج)، با بيان اين که در موقعيت کنوني سپاه بايد رسالت خود را نسبت به کشور ادا کند، گفت: شناخت دشمن و ارتقا» بصيرت از وظايف آحاد مردم است و در اين عرصه وظيفه بسيجيان اين است که در همه عرصه ها حضوري فعال داشته و با حرکت معنوي خود، جامعه را اداره کنند. وي تصريح کرد: بسيجيان بايد در اداره کشور مشارکت داشته باشند، چراکه حضور اين قشر در عرصه هاي مختلف سازندگي و فرهنگي باعث ارتقا» کيفيت کارها شده است. اين مقام مسوول با اشاره به راه اندازي 7 هزار پايگاه بسيج در کشور تا پايان امسال، اظهار کرد: اين اقدام در نوع خود بي سابقه است. سهم استان زنجان از اين تعداد، 100 پايگاه بسيج مي باشد. وي همچنين به راه اندازي شبکه بزرگ حجاب و عفاف در استان اشاره کرد و افزود: اين شبکه باعث ايجاد گفتمان جديدي در مقوله حجاب و عفاف خواهد شد و قطعا بسياري از معضلات جامعه با راه اندازي اين شبکه مرتفع مي شود. نقدي يادآورشد: گنجاندن مسائل مرتبط با حجاب و عفاف و همچنين آموزش موارد مرتبط با اين موضوع به معلمان سراسر کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي با تاکيد بر لزوم ارتقا» بصيرت معلمان و اساتيد دانشگاه، گفت:در راستاي اشاعه فرهنگ درست و آگاهي قشر عظيم علمي کشور، طرح صالحين در سطح مدارس و دانشگاه ها اجرا خواهد شد.

اين مقام مسوول در بخش ديگري از سخنان خود به حوادث بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اشاره و تصريح کرد: در اين گونه حوادث، روشنگري در اولويت امور قرار دارد، چراکه با روشنگري، آحاد جامعه از مسائل مختلف مطلع شده و انزوا و آشوب در جامعه ايجاد نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016