یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه محمد رسول الله‌ تهران: مسببان تجمع و تيرانداری مقابل منزل کروبی افرادی خودسر و کاملاً بی‌ارتباط با بسيج و سپاه هستند، ايلنا

بسيجيان غيور و ولايت‌مدار سپاه محمدرسول الله‌(ص)اين گونه حرکت‌های حاشيه‌ای عاری از تدبير را محکوم کرده و اعلام می‌کند که بايد برای حفظ وحدت از هرگونه ايجاد خوراک فکری برای نفاق داخلی و فتنه گران خودداری کرد.


ايلنا: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعيه‌ای و ضمن محکوم کردن تجمع در مقابل منزل کروبی تاکيد کرد: حاشيه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل کروبی که منجر به تيراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گرديد حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبير و خودسر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا متن اطلاعيه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشيه‌سازی برخی عناصری خودسر در راهپيمايی روز قدس به اين شرح است:
به حول و قوه الهی يوم الله شکوهمند و دشمن شکن روز قدس با حضور آگاهانه و کم نظير امت حزب‌الله در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان بار ديگر هيمنه دروغين استکبار جهانی و صهيونيست بين‌الملل را فرو ريخت و همه فکرها و دل‌ها را متوجه مهمترين مساله جهان اسلام يعنی فلسطين کرد.
سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرک ضمن تبريک اين حضور ميليونی و موثر به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غيور و شهيد پرور ايران اسلامی، حاشيه‌سازی برخی عناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل کروبی که منجر به تيراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گرديد حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبير و خودسر دانسته و به شدت محکوم می‌نمايد.
از آنجا که فرصت‌طلبان و نفاق داخلی در پی بهره‌برداری از هر حاشيه‌سازی بوده و احتمالاً در مورد اين حادثه خودسرانه متوسل به تحليل‌ها و نظرات پريشان و عاری از حقيقت شده و در پی دستيابی به اهداف پليد خود می‌شوند، لذا فرماندهان، مديران، کارکنان و بسيجيان غيور و ولايت مدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اين گونه حرکت‌های حاشيه‌ای عاری از تدبير را محکوم کرده و اعلام می‌نمايد که در شرايط حاضر همه بايد با آگاهی و بصيرت و برای حفظ وحدت از هرگونه ايجاد خوراک فکری برای نفاق داخلی و فتنه گران خودداری نمايند.
سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با دعوت به آحاد مردم مومن اسلامی به هوشياری و بصيرت مضاعف، مسببان اين حاشيه‌سازی را افرادی خودسر و کاملاً بی‌ارتباط با نهاد مقدس بسيج و سپاه دانسته و بر اين حقيقت ماندگار پای می‌فشارد که بهترين و برترين پاسخ و محاکمه فتنه گران، محاکمه طبيعی، مردمی به عناصر سبک سر فتنه می‌باشد که مردم انزجار و تنفر عمومی ملت قرار گرفتند و هر گونه ايجاد حادثه خودسرانه آب به آسياب ريختن دشمن است.
سخن آخر اينکه همه آگاهان و اهل بصيرت اوج، ‌هوشمندی و تدبير بسيجيان دريادل را باور داشته و هيچ گاه تحت تاثير تبليغات بی‌اساس قسم خورده خارجی و نفاق کور داخلی قرار نخواهند گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016