شنبه 20 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت رضا کرمانی و حسين شهرياری از اعضای سابق شورای عالی رهبری حزب پان ايرانيست، هرانا

خبرگزاری هرانا - عصر روز گذشته اقايان مهندس رضا کرمانی و حسين شهرياری از اعضای سابق شورای عالی رهبری حزب پان ايرانيست توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مهندس رضا کرمانی ۷۷ ساله و حسين شهرياری ۷۴ ساله از فعالين پان ايرانيست که ساکن کرج هستند برای بررسی برخی امور راهی اصفهان بودند که در ميان راه توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند . گفته می شود آقای کرمانی در طول مسير از تعقيب خود توسط نيروهای امنيتی مطلع شده و آنرا پيش از بازداشت به همسر خود اطلاع داده بود.

حسين شهرياری ۷۴ ساله در حال سپری کردن ايام محکوميت دو ساله خود است و دو روز پيش از زندان رجايی شهر برای مرخصی پانزده روزه با قرار وثيقه ازاد شده بود .

مهندس رضا کرمانی نيز سال گذشته در جريان درگذشت دکتر ابراهيم ميرانی در فرودگاه اهواز بازداشت شده بود . در حال حاضر اين فعال سياسی با قرار وثيقه پنجاه ميليونی ازاد و ميبايست هفته اينده خود را به دادگاه انقلاب اهواز معرفی نمايد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016