سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور ترکيه: همکاری های امنيتی تهران و آنکارا قابل تقدير است، ايرنا

آنکارا - وزير کشور ترکيه همکاری های امنيتی ايران و ترکيه و را قابل تقدير خواند.


'بشير آتالای 'اين مطلب را روز سه شنبه پيش از حرکت به سوی 'منامه' پايتخت بحرين به منظور شرکت در هفتمين اجلاس وزيران کشور کشورهای همسايه عراق، در يک کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که در فرودگاه آنکارا سخن می گفت، اظهار داشت که در حاشيه اين نشست در منامه با وزير کشور ايران در مورد توسعه همکاری های امنيتی گفت وگو خواهد کرد.
'بشير آتالای' با اشاره به اين که يکی از موضوعات مورد بحث در اين نشست را همکاری در مبارزه با تروريسم تشکيل خواهد داد، گفت که در نشست قبلی با وزير کشور ايران در اين زمينه گفت وگوی سازنده ای انجام داده است.
وی اضافه کرد: ايران مبارزه مهمی عليه گروهک تروريستی 'پژاک' انجام می دهد و اين از نظر ترکيه قابل تقدير است .
وزير کشور ترکيه با تاکيد براهميت کشورهای همسايه در مبارزه با تروريسم افزود که در حاشيه اين نشست با وزير کشور سوريه نيز ديدار و گفت وگو خواهد کرد.
' آتالای' گفت: يکی از مهم ترين موضوعات مورد بحث در نشست منامه بررسی تحولات عراق پس از خروج نيروهای آمريکايی از آن کشور خواهد بود.
اجلاس وزيران کشور کشورهای همسايه عراق با حضور وزيران کشور ايران، عراق، کويت، مصر، عربستان ، اردن، بحرين، سوريه و ترکيه برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016