پنجشنبه 16 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانش آموز معلول اخراجی به مدرسه خود باز می گردد، مهر

سرانجام مدیران آموزش و پرورش منطقه 10 تهران با بازگشت دانش آموز معلول اخراج شده از یکی از مدارس این منطقه به محل تحصیل سابق خود موافقت کردند.
مادر عطاالله مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: دقایقی پیش مسئولان آموزش و پرورش منطقه با من تماس گرفتند و اعلام کردند که اخراج فرزند معلولم توسط مدیر مدرسه غیر قانونی بوده است و عطاالله می تواند از فردا سر کلاس درس مدرسه خود حاضر شود.

روز گذشته رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان در گفتگو با خبرنگار مهر از برخورد به دور از شأن انسانی با یک معلول جسمی و حرکتی و ممنوعیت حضور وی توسط مدیر یک مدرسه در منطقه 10 تهران خبر داده بود که با انتشار این خبر از سوی خبرگزاری مهر و پیگیریهای گروه اجتماعی ما سرانجام مدیران آموزش و پرورش با بازگشت وی به مدرسه قبلی خود موافقت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در همین رابطه مدیر عامل انجمن دفاع از حقوق معلولان به خبرنگار مهر گفت : پرونده سلامت این دانش آموز در انجمن موجود است و هرکسی که منکر سلامتی ذهنی این دانش آموز است می تواند آن را از نزدیک ارزیابی کند. همچنین خود کودک نیز هست و هر متخصص و روانشناسی می تواند از وی تست هوش بگیرد.

علی همت محمودنژاد با بیان اینکه این دانش آموز در طرح سنجش شرکت کرده و پزشکان و متخصصان سلامت وی را تاکید کرده اند اظهار کرد: همچنین در کارتی که سازمان بهزیستی برای این دانش آموز صادر کرده است برای وی تنها معلولیت جسمانی را عنوان کرده و هیچگونه مطلبی مبنی بر معلولیت و ناتوانی ذهنی ارائه نداده است.





















Copyright: gooya.com 2016