سه شنبه 3 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۳ درصدی بيماری های قلبی و تنفسی طی روزهای اخير به دليل آلودگی شديد هوا در تهران، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
رييس اورژانس تهران گفت: با ادامه روند آلودگی هوای تهران و اعلام وضعيت بحرانی، پايگاه‌‏های اورژانس در ميادين و مناطق پرتردد و آلوده جنوب و غرب تهران مستقر شده‌‏اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رضا دهقانپور در گفتگو با خبرنگار"ايلنا" با اعلام اين خبر افزود: چنانچه در مناطق غرب و جنوب تهران به دليل آلودگی بالا، نياز بيشتری به ماموران و پايگاه‌‏های اورژانس ديده شود، از مناطق شرق و شمال، نيروها را به آن مناطق روانه خواهيم کرد.
وی ادامه داد: حدود ۳درصد بيماری‌‏های قلبی و تنفسی طی روزهای گذشته افزايش يافته است و با اينکه ممکن است افزايش اين بيماری‌‏ها فقط به آلودگی هوا مربوط نشود اما بيماران خاص، سالمندان و خردسالان بايد برای پيشگيری و جلوگيری از تشديد حملات قلبی و ريوی از تردد در مناطق شلوغ و پرترافيک خودداری کنند.
دهقانپور با بيان اينکه اورژانس کشور همواره در حالت آماده باش به سرمی‌‏برد، تصريح کرد: چنانچه آلودگی هوا در وضعيت پايدار باقی بماند، برای پيشگيری از وقوع تلفات و حملات قلبی ، ريوی و تنفسی، اورژانس فعاليت خود را تا بهبود وضعيت موجود به صورت آماده باش ادامه خواهد داد.
رييس اورژانس تهران از مردم خواست تا حتی الامکان و درصورت عدم ضرورت از تردد به مرکز شهر خودداری کرده تا از اين طريق بار ترافيکی شهر کاهش يافته و از سوی ديگر ازتشديد حملات قلبی و سکته در بيماران کاسته شود.





















Copyright: gooya.com 2016