شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تذکر جدی کميسيون فرهنگی مجلس به رييس جشنواره مد و لباس، ايلنا

فاطمه رهبر: دبير کميته ساماندهی مد و لباس را به فراکسيون زنان فراخوانديم

تهران- خبرگزاری کار ايران
نايب رئيس کميسيون فرهنگی مجلس که به عنوان عضو ناظر در جشنواره مد و لباس حضور داشته است، با ابراز نارضايتی از نحوه برگزاری اين جشنواره، از ارائه تذکرات جدی به رئيس اين جشنواره خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فاطمه رهبر نماينده تهران، در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينکه اين تذکرات هم از سوی کميسيون فرهنگی و هم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئيس جشنواره مد و لباس ارائه شده است، افزود: از اين پس ديگر به آقای محمدخانی و گروهشان اجازه برگزاری چنين نمايشگاهی داده نخواهد شد.
وی از فراخوان دبير کميته ساماندهی مد و لباس به فراکسيون زنان مجلس خبر داد و افزود:‌ايشان در اين جلسه گزارشی از عملکرد خود ارائه داده و در جريان نارضايتی‌‏های نمايندگان مجلس از برگزاری جشنواره مد و لباس قرار گرفتند.
رهبر با بيان اينکه دبير کميته ساماندهی مد و لباس نيز از اين موضوع ناراضی بوده است، ‌‏ادامه داد: ‌‏متاسفانه ضوابطی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری اين جشنواره به رئيس آن ابلاغ شده بود،‌‏ رعايت نشد و مقرراتی که متعهد به اجرای آن بودند، زير پا گذاشته شد.
عضو فراکسيون زنان مجلس خاطر نشان کرد:‌به عنوان عضو ناظر در جشنواره مد و لباس از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستم تا با مسوولان برگزاری اين جشنواره برخورد جدی شود و از برگزاری جشنواره‌‏های مشابه ممانعت به عمل آورد تا در آينده شاهد تکرار چنين مسائلی نباشيم.





















Copyright: gooya.com 2016