پنجشنبه 17 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بارش برف بالاخره تهران را سفيد پوش کرد، مهر

بارش برف سنگين در مناطق شمالی تهران رفت و آمد خودروها را در خيابانها و بزرگراههای اين مناطق با کندی و دشواری مواجه ساخت.
به گزارش خبرنگار مهر شب گذشته مرم تهران و به خصوص مناطق شمالی پايتخت زمستان را حس کردند و پس از ۱۰۳ روز در تهران برف شروع به بارش کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شب گذشته اختلالی در تردد خودروها بر اثر بارش برف به وجود آمد که علت اصلی اين اختلال به گفته رئيس پليس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ در مناطق شمالی تهران لغزندگی سطح خيابانها بويژه همشهريانی را که وسايط نقليه خود را به تجهيزات ايمنی مجهز نکرده بودند دچار مشکلات مضاعف کرد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ما همچنين اختلال در تردد خودروها و دشواری دسترسی به وسايط نقليه عمومی موجب سرگردانی اکثر مسافرانی شد که پس از کار سخت روزانه در صدد بازگشت به منازل خود بودند.

اما مهم اين است که بالاخره اين برف باريد البته بارش برف هم موجب تعطيلی برخی از مدارس نوبت صبح مناطق شمالی تهران شد و خوشحالی بچه ها را به همراه داشت.

شهرداری تهران هم با بيش از ۲۶۰ دستگاه ماشين‌آلات سنگين، نيمه‌سنگين و سبک شامل گريدر، لودر، کاميون، نيسان و بيش از يکهزار نفر از نيروهای خدمات‌رسانی نواحی دهگانه منطقه عمليات پاکسازی و برف‌روبی معابر را انجام دادند.





















Copyright: gooya.com 2016