پنجشنبه 17 مهر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حامي دموکرات ها ، سي .بي .اس را هک کرد، جام جم آنلاين

يک هکر طرفدار دنيس کاسي نيچ که از سوي دموکرات ها براي انتخابات سال 2004 نامزده شده ، سايت سي.بي.اس را هک کرد.
کاربران سايت CBSNews.com صبح هنگام پس از بازکردن سايت ، يک پيام TXT و يک فايل ويديويي از نماينده کنگره در کليولند ديدند. نماينده شبکه خبري مذکور گفت آنها بلافاصله پس از وقوع مشکل درصدد رفع آن برآمدند. نماينده کاسي نيچ در کمپين انتخاباتي وي نيز گفت ، از موضوع مطلع شده اما نظر خاصي در اين باره ندارد و هکر را نمي شناسد. دسترسي هکر تنها به چندين سرور شبکه باعث وقوع اين آبروريزي بزرگ شد. حين هک شدن سايت يک صفحه بزرگ مشکي جايگزين صفحه آبي شده بود که در متني نشان مي داد 77درصد دموکرات ها از کانديداتوري کاسي نيچ اظهار بي اطلاعي کرده اند. هکر نوشته بود وقتي رسانه ها نمي توانند نقش خود را ايفا کنند، من چنين کاري را مي کنم.

وي همچنين از کاربران خواسته بود تا همگي فايل ويديويي را مشاهده کنند. هکرها با نفوذ به شبکه هاي بزرگ و معتبر سعي مي کنند عقايد و انديشه هاي خود را به ديگران بقبولانند. پس از نفوذ چندين باره به سايت هاي حامي کپي رايت ، با نزديک شدن انتخابات در امريکا، ميزان هک شدن سايتهاي سياسي و حزبي بالا رفته است.

پيتر آلور از گروه ايکس فورس مي گويد: هک شدن سايت هاي بزرگ نظير سي بي اس کاري روزمره شده است.

به گفته وي اخيرا 547 سايت بزرگ هک شده اند که بين 150 تا 350 سايت به خاطر کشف حفره در آنها تحت نفوذ قرار گرفتند. حفره پذيري نرم افزاري ، عدم به موقع ارائه پس دستور مناسب و تنبلي راهبران 3دليل عمده اي است که براي هکرها چنين فرصت هايي را فراهم مي آورد.

لينک مطلب اصلي




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016