یکشنبه 20 مهر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون IT وزارت پست: استيضاح جلوه خوبي ندارد، ايسنا

بحث ديرينه‌ي يكي از نمايندگان مجلس در استيضاح وزير بر سر اجراي مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي توسط وزارت پست است و ساير موضع‌گيري‌ها به تبع اين قضيه است.
مهندس برات قنبري - معاون فناوري اطلاعات و برنامه‌ريزي وزير پست، تلگراف و تلفن - در گفت و گو با خبرنگار سرويس IT خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب، در خصوص بحث استيضاح وزير پست، گفت: با توجه به مشخص نبودن سوالات و همچنين اعلام نشدن رسمي اين بحث، ما نيز توسط روزنامه‌ها مطلع شديم، به خصوص اينكه در آن روزها به دليل ارائه‌ي برخي گزارش‌ها به طور ادواري به مجلس مي‌رفتيم و اين مطلب را از طريق برخي آقايان و بيان اينكه وزير پست براي استيضاح و جوابگويي به مجلس خوانده شده است نيز مي‌شنيديم كه البته با توجه به عدم ابلاغ رسمي، جلوه‌ي خوبي نداشت.
وي، افزود: در بحث استيضاح، همواره نمايندگان مجلس حق دارند كه از وزرا سوال كنند اما گمان مي‌كنم مطرح شدن بحث استيضاح با جار و جنجال و پخش آن توسط راديوهاي بيگانه، جلوه‌ي خوبي نداشته باشد.
مهندس قنبري، يادآور شد: عملكرد وزارتخانه طبق شاخص‌ها معين است و در هفته‌ي گذشته اين شاخص‌ها در شوراي عالي اداري مصوب شده است و بهتر است كساني كه درصدد قضاوت هستند به اين بخش مراجعه‌ داشته باشند و عملكرد ما را كه در ارائه‌ي خدمات از برنامه‌ي سوم نيز جلوتر هستيم را ارزيابي كنند چه بسا اگر قرار باشد هر نماينده‌اي به دليلي كه نظراتش برآورد نشد، اين را ابزاري براي طرح در روزنامه‌ها قرار دهد مبحث مناسبي پيش رو نخواهد بود و حقيقتا بنده متوجه نمي‌شوم كه دوستان چه هدفي را دنبال مي‌كنند.
معاون فناوري اطلاعات و برنامه‌ريزي وزير پست، در ادامه گفت: از جمله مباحث، ديركرد اپراتور دوم تلفن همراه است در حالي كه براي مسائل حياتي كشور نمي‌توان شتاب زده عمل كرد و در بخش مخابرات بايد با تدابير پيش رويم و اگر بخواهيم بر اساس فشارها، كار ناپخته‌اي انجام دهيم، مشكلات بعدي را به همراه خواهد داشت.
وي، افزود: بحث دوم مربوط به برنده‌ي تلفن‌هاي همراه اعتباري است كه چرا مدير عامل سابق شركت مخابرات ايران با مديرعامل شركت برنده هم نام هستند در حالي كه اگر مواردي است بايد رسما اعلام شود تا ما نيز جواب دهيم. به هر حال اين موضوع دليل نمي‌شود تا مجبور شويم تا از فردي كه در يك تعاوني سهم خيلي كمتري دارد و اين تعاوني بر اساس ضوابطي برنده مناقصه شده‌است، دفاع نكنيم.

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016