یکشنبه 20 مهر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال كسری بودجه در شركت پست، موج

شركت پست با ادامه روند كنونی تا پايان سال جاری با 16 ميليارد تومان كسری بودجه مواجه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج مهندس فايقی مديرعامل و رئيس هيئت مديره شركت پست به مناسبت روز جهانی پست در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه های پيش بينی شده شركت پست بايد 85 ميليارد تومان درآمد حاصل می كرد اما در 6 ماهه اول سال 32 ميليارد تومان درآمد كسب كرده كه با ادامه اين روند در 6 ماهه باقی سال با 16 ميليارد تومان كسری مواجه خواهد شد.
وی افزود: رشد قيمتهای خدماتی پستی نسبت به ميانگين اصلی رشد، كمتر بوده كه اين امر در كاهش درآمد اثر منفی داشته است.
فائقی به تشريح برنامه های آتی شركت پست در چشم انداز 20 ساله برنامه چهارم پرداخت و اظهار داشت:
رسيدن به پستی ابركارآمد، ارايه خدماتی بی نقص از نظر مشتری و تحقق مكاتبه جايگزين مراجعه به عنوان پيشخوان دولت از جمله برنامه های شركت پست است كه با رويكرد جهانی و تحقق دولت الكترونيكی به صورت كوتاه مدت و بلند مدت برنامه ها تدوين شده است.
مدير عامل شركت پست به يک نمونه رفورم اصلاحات كوتاه مدت اشاره كرد و گفت: قراردادی با شركت ترنس لنت در نيوزيلند منعقد شده و 18 نرم افزار آن تعريف شده كه سه تای آن به نتيجه رسيده است.
وی گفت: سه ماه آينده وب كيوسكهائی در تهران، اراک و اصفهان نصب خواهد شد كه به عنوان پيشخوان دولت الكترونيک، اطلاعات مراكز دولتی و سازمانها از طريق اين فناوری به مردم ارائه مي شود.
وی افزود: در حال حاضر 200 دفتر خدمات ارتباطی در سراسر كشور و 90 دفتر در تهران آماده بهره برداری است و دفاتر روستائی از 4 هزار به 10 هزار دفتر افزايش خواهد يافت.
فائقی در خصوص فناوری IT روستائی گفت: به دليل كمبود امكانات نتوانستيم خطوط فناوری IT روستائی را پوشش دهيم اما در استان گلستان IT روستائی پايلوت شده كه با مطالعه دانشگاه علم و صنعت به نتيجه خواهد رسيد.
رئيس هيئت مديره شركت پست در خصوص توزيع كالا برگ شهری و روستائی تصريح كرد : توزيع كالا برگ روستائی از دو ماه پيش آغاز شده و مرحله دوم آن در حال انجام است و برای توزيع كالا برگ شهری نيز منتظر پاسخ وزارت بازرگانی هستيم.
وی برقراری ارتباط با ساير كشورها برای انتشار تمبر را حركتی نوين در شركت پست در راستای گفت و گوی تمدنها عنوان كرد و در مورد پروژه های در دست افتتاح اين شركت گفت: امسال دفاتر خدمات ارتباطی قم، زاهدان، كرمان، سبزوار و شيروان به بهره برداری می رسد و دفاتر بندر عباس، گلستان، زنجان، سمنان، كرمانشاه و قزوين نيز در سال آينده به بهره برداری می رسد.

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016