دوشنبه 21 مهر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چگونگي انتخاب اپراتور دوم تلفن همراه ايران در ژنو تشريح مي‌شود، ايسنا

چگونگي انتخاب اپراتور دوم تلفن همراه ايران روز چهارشنبه - ‌٢٣ مهرماه سال جاري - در همايش ويژه‌اي در حاشيه‌ي نمايشگاه جهاني مخابرات (تلكوم) ژنو، براي متقاضيان حضور در بازار ارتباطات ايران، تشريح مي‌شود.
به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، اين خبر را دكتر ”سيد احمد معتمدي” وزير پست و تلگراف و تلفن در ديدار با ”يوشيو اوتسومي” دبير كل اتحاديه جهاني مخابرات اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومي وزارت پست و تلگراف و تلفن از ژنو، معتمدي همچنين برنامه‌هاي انجام شده در زمينه‌ي خصوصي سازي تلفن ثابت همچون واگذاري، اجازه‌ي تاسيس و بهره‌برداري مراكزي به ظرفيت ‌٣/٢ ميليون شماره، انتخاب بهره‌بردار تلفن همراه اعتباري و نيز تاييد نتايج اقدام ‌١٠ ماهه مشاور بين‌المللي در زمينه‌ي انتخاب بهره‌بردار دوم و مستقل شبكه‌ي تلفن همراه را بيان كرد.
در اين ديدار ”اوتسومي” با قدرداني از تلاش‌هاي ‌٣ سال اخير ايران در راه خصوصي سازي و آزادسازي بخش ارتباطات، توسعه‌ي تلفن ثابت در شهرها و روستاها، كسب جايگاه كشورمان پس از ‌٢٣ سال در شوراي اجرايي اتحاديه‌ي جهاني مخابرات ”آي. تي. يو” و نقش كليدي ايران در شورا را تبريك گفت.
وي، همچنين اقدامات نماينده‌ي ايران در شوراي اجرايي اتحاديه را مثبت و سازنده تلقي كرد.
دبير كل در پايان ديدار، ساخت مركز آموزش مخابرات افغانستان از سوي ايران را گامي اساسي در تحقق جدي كمك‌هاي وعده داده شده جهاني به افغانستان دانست و آن را موجب مباهات جامعه‌ي جهاني برشمرد.

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016