یکشنبه 27 مهر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايشگاه جيتکس 2003 در دوبي گشايش يافت ، آي تي ايران

نمايشگاه جيتکس 2003 امروز صبح در دوبي گشايش يافت.
به گزارش خبرنگار آي تي ايران در جيتکس اين نمايشگاه که در حقيقت بزرگترين رويداد آي تي منطقه محسوب مي شود شامل دو بخش نمايشگاهي و فروشگاهي است که بخش نمايشگاهي آن ديروز 18 اکتبر در فرودگاه بين المللي دوبي افتتاح شد.
امسال حدود 775 شرکت دربخش نمايشگاهي و 122 شرکت در در بخش فروشگاهي حضور دارند که در ميان آنها تعدادي ازشرکت هاي ايراني نيز ديده مي شوند.
اين نمايشگاه که امسال بيست و سومين سالگرد خود را جشن مي گيرد تا 23 اکتبر در محل مجموعه DWTC دوبي ادامه خواهد داشت.
با امکانات خوبي که مسئولان نمايشگاه براي روزنامه نگاران و گزارشگران در محل نمايشگاه تهيه ديده اند خبرنگار ما تلاش خواهد کرد که آخرين تحولات اين نمايشگاه را به اطلاع خوانندگان خود برساند.

بازديد مقامات ايراني از جيتکس
تعدادي از مقامات ايراني حاضر در دوبي از نمايشگاه جيتکس 2003 دوبي بازديد کردند.
به گزارش روابط عمومي ثناراي شرکتي که امسال يک حضور چشمگيري در نمايشگاه جيتکس دارد در ساعات اوليه آغاز به کار اين رويداد آي تي آقايان ميرزايي رايزن بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در اما رات متحده عربي و منطقه ، افشاري رايزن اقتصادي ايران در دوبي حسني رايزن اقتصادي ايران در ابوظبي و گوران قائم مقام معاونت اداري مالي وزارت بازرگاني به بازديد از غرفه ايران واقع درسالن 9 نمايشگاه پرداختند.
حضور ايرانيان خصوصا متخصصان فناوري اطلاعات کشورمان در دوبي بسيار چشمگير است.

تکنولوژي جديد AME.info براي پوشش اخبار جيتکس
براي پوشش بهتر اخبار جيتکس شرکت AME.info به عنوان يكي ازمنابع تجاري آنلاين خاورميانه به DWTC به عنوان برگزار کننده جيتکس پيشنهاد همکاري کرده است. مبارک بن فهد مدير کل DWTC در اين باره گفت: جيتکس 2003 بزرگترين جيتکس در تاريخ اين نمايشگاه است و بنابراين پوشش به لحظه اخبار و اطلاعات آن از اهميت ويژه اي برخوردار است. AME.info براي نمايشگاه خدمات Watch list ارايه مي دهد که توسط آن شرکت کنندگان و بازديدکنندگاه نمايشگاه مي توانند از طريق تکنولوژي اين شرکت اخبار جيتکس را به صورت دلخواه انتخاب کرده و تماشا نمايند. براي شروع استفاده از اين تکنولوژي AME.info چندين ويدوي با پهناي باند بالا را در سايت جيتکس gitex.com قرار داده است. اين ويديوها شامل مصاحبه ها و نقطه نظرات مشتريان و شرکت کنندگان پيرامون اين رويداد بزرگ است.


[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016