یکشنبه 4 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير پست: استيضاح من شرايط حساسي را درکشور به وجود مي آورد، ايسنا

برخي از نمايندگان مجلس امضاي خود را پس گرفتند، اما با توجه به اينكه نظر 10 نفر از نمايندگان كفايت مي‌كند، در صورت وصول طرح استيضاح حرف براي گفتن زياد داريم.
به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، دكتر احمد متعمدي - وزير پست، تلگراف و تلفن - در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام احتمالي طرح استيضاح توسط هيأت رئيسه‌ي مجلس و گذشت فاصله‌ي 20 روزه از مطرح شدن آن و فعاليت‌هاي انجام شده، اظهار داشت: ما جزو وزارتخانه‌هايي هستيم كه با وجود ارائه‌ي بيشترين خدمات كمترين سوال از جانب مجلس داشته‌ايم.
وي افزود: در خصوص بحث استيضاح نيز طرح اصلي آن مربوط به 2 يا 3 نفر از دوستان است كه پس از مطرح شدن اين طرح سعي كرديم نمايندگان محترم را قانع كنيم چرا كه بعضا سوء تفاهم‌هايي وجود داشت. در طول اين مدت نيز جلسات خوبي برگزار شد و روند خوبي در جريان است. اما از آخرين اخبار اطلاع دقيقي ندارم اما مي‌دانم تعدادي از نمايندگان امضاي خود را پس گرفته‌اند.
وي، يادآور شد: در طرح استيضاح 14 سوال مطرح است، كه قريب به اتفاق سوالات نشانگر قدرت عملكرد ماست.
وي، تصريح كرد: اصل استيضاح را مي‌پذيريم چرا كه با وجود قبول داشتن اصل دموكراسي نبايد انتظار داشته باشيم با ما برخوردي نداشته باشند.
وي، ادامه داد: تا كنون ارتباطات مناسبي با اعضاي مجلس و كميسيون تخصصي صنايع داشته‌ايم و نمونه‌ي بارز آن تصويب لايحه‌ي شرح وظايف وزارت پست است كه نشان از فضاي مناسب مجلس در ارتباط با وزارت پست داشت.
وي، گفت: البته قبول داريم كمبودهايي وجود دارد اما اين كمبودها قابل مقايسه با سال‌هاي قبل نيست.
معتمدي در پايان در مورد به ضرر بودن مطرح شدن بحث استيضاح براي دولت گفت: اين مسأله شرايط حساسي براي كشور به وجود مي‌آورد اما تشخيص آن به عهده‌ي نمايندگان مجلس است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016