سه شنبه 13 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيضاح وزير پست هشداري از طرف مجلس، ايلنا

استيضاح وزير پست هشداري از طرف مجلس در جهت بازنگري برخي از موارد خارج از قدرت وزير است.
ايرج نديمي عضو كميسيون اقتصادي مجلس در گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار پارلماني كار ايران ،ايلنا ، با اعلام مطلب فوق افزود: من بعيد مي‌‏دانم وزير پست نتواند در جهت استيضاح از خود دفاع كند و قطعاً در ارتباط با مسائل اجرايي توضيحاتي خواهد داشت.
وي افزود: مجلس تصميمي براي استيضاح وزير پست نگرفته است، بلكه منتظر پاسخ وزير است.
نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مسائل اجرايي در ارتباط با تيراژ و كيفيت و توزيع در وزارت پست و تلگراف و تلفن مرتبط با نوع تصميم‌‏گيري و تداخل قوا مطرح است.
وي اظهار داشت كه ضعف و كاستي تنها در وزارت پست نيست، بلكه در همه وزارت‌‏خانه‌‏ها از جهت كميت و كيفيت اشكالاتي وجود دارد.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس تصريح كرد: همه ما منتظر پاسخ‌‏هايي از جانب وزير پست و تلگراف و تلفن هستيم كه آيا برخي از اين اقدامات در حد وظايف قانوني و اجرايي وزارتخانه است يا اين كه رويه‌‏هاي شخصي، دارد.
وي همچنين يا تأكيد اين مطلب كه نوع پاسخ وزير پست مي‌‏تواند تعيين كننده باشد افزود: به نظر مي‌‏ رسد كه هنوز مجلس تصميم نگرفته است.
نديمي افزود: وظايف قانوني زمان نمي‌‏شناسد و مسوولان نبايد تنها در زمان‌‏هاي حاد به وظايف خود عمل كنند. در هر زمان حق تذكر، سؤال و استيضاح براي نمايندگان محفوظ است و مي‌‏توانند بر اساس آن سؤال‌‏هايشان را مطرح كنند.
وي در خاتمه اظهار داشت: بين دولت و مجلس رابطه نزديكي وجود دارد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016