سه شنبه 20 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير پست:تلاش مي‌‏كنم كمبودها را جبران كنم، ايلنا

احمد معتمدي وزير پست, ‌‏تلگراف و تلفن كه پس از استيضاح موفق به كسب راي اعتماد سه باره از مجلس ششم شد، امروز براي تقدير و قدرداني از رئيس مجلس و نمايندگان در مجلس حضور يافت.
معتمدي در پاسخ به پرسش خبرنگار پارلماني ايلنا ، مبني بر اينكه برخي از نمايندگان معتقدند وزراي استيضاح شده پس از كسب راي اعتماد همكاري لازم با نمايندگان ندارند، گفت : بنده معتقدم به پاس راي اعتماد دوباره مجلس بايد همكاري ام را با مجلس افزايش دهم.
وي گفت: از آنجايي كه بسياري از موارد مطرح شده در استيضاح را قبول دارم و احساس مي كنم تذكرات به حق بوده است، لذا تلاش مي كنم كمبودها را جبران كنم.
معتمدي گفت: خودم را مكلف مي دانم كه براي تذكرات و موارد استيضاح استيضاح كنندگان تلاش هاي ويژه اي انجام دهم.
وي همچنين در پاسخ به پرسش ديگري در خصوص جرايم اينترنتي گفت : اگر اين مصوبه در مجلس تصويب شود مصوبه شوراي عالي امنيت ملي در خصوص برخورد با جرايم اينترنتي لغو خواهد شد.
معتمدي راه حل اساسي برخورد با جرايم اينترنتي را قانون مجلس دانست و تاكيد كرد: در اين خصوص مصوبات مراكز ديگر نقش مسكن را ايفا مي كند.
وي همچنين در پاسخ به پرسشي درباره شنود گفت: نهادهايي مانند نيروهاي مسلح درخواست شنود كرده بودند كه ما به درخواست آنها پاسخ نداديم. ما جز در چارچوب شوراي عالي امنيت ملي هيچ ضابطه‌‏اي را تاييد نمي‌‏كنيم، البته درخواست آنها هم جرم نيست.
وي افزود: تاكنون حتي يك سند رسمي از سوي مخابرات درباره شنود وجود ندارد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016