جمعه 23 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مبلغين کاتوليک به اينترنت روي مي آورند، باشگاه سيب

برخي فرقه هاي مذهبي کليساي کاتوليک که از رسوايي هاي اخير جنسي اين کليسا شوکه شده و شاهد کاهش داوطلبان يادگيري تعاليم مذهبي اين فرقه هستند براي جلب تعداد بيشتر دانشجويان علوم ديني به اينترنت و دنياي مجازي روي آورده اند.

مسئول يکي از اين فرقه هاي کاتوليک با عنوان Vincentains معتقد است با توجه به کوچک تر شدن تدريجي جوامع مذهبي استفاده از اينترنت و فضاي مجازي ضرورت يافته است. لذا ما وب سايت اختصاصي خود را تاسيس کرديم و به توزيع CDهاي مذهبي پرداختيم و علاوه بر اين در آينده به تبليغات نيز روي خواهيم آورد تا علاقمندان بيشتري را جلب کنيم.

در حاليکه برطبق آمارها جمعيت کليساي کاتوليک آمريکا در مقايسه با رقم 45 ميليوني سال 1965 به 63 ميليون نفر در حال حاضر رسيده است، اما تعداد علاقمندان به يادگيري علوم ديني در اين کشور به شدت کاهش يافته و از 8300 نفر در سه دهه گذشته به 3400 نفر در حال حاضر رسيده است.

در نتيجه ميانگين سني کشيشان آمريکايي از 47 سال در سال 1970، به 60سال در سال 2002 رسيده است و در حال حاضر تعداد کشيشاني که بيش از 90 سال دارند از تعداد کشييشان زير سي سال بيشتر است.

مسئول فرقه Vincentains از تصميم جماعت مذهبي خود براي ارائه مشاوره هاي مذهبي از طريق اينترنت، بازاريابي مذهبي و پخش آگهي هاي تبليغات در مورد برنامه هاي آينده اين فرقه خبر داد. وي تاکيد کرد: ما به اين نتيجه رسيده ايم که اگر بخواهيم شناخته شويم بايد يک وب سايت راه بيندازيم . وي اظهار اميدواري کرد که تعداد علاقمندان به فراگيري تعليمات مذهبي از اين طريق افزايش مي يابد.

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016