چهارشنبه 3 دی 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقه‌ وبلاگ‌هاي فارسي: تاكنون بيش از 4 هزار نفر براي راي دادن ثبت‌نام كرده‌اند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ارتباطات
با پايان يافتن مرحله‌ي اول دومين مسابقه‌ي وبلاگ‌هاي فارسي، 5 وبلاگ از هر 14 موضوع به مرحله‌ي دوم راه خواهند يافت.
محمود اروج زاده، دبير دومين دوره مسابقه‌ي وبلاگ‌هاي فارسي، در گفت و گو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ با بيان اين مطلب در خصوص روند برگزاري دومين دوره مسابقه‌ي وبلاگ‌هاي فارسي، اظهار داشت: پس از ثبت نام وبلاگ‌ها و آغاز مرحله‌ي اول براي راي دادن به وبلاگ‌هاي منتخب در 4 موضوع، اين مرحله ساعت 24 روز سه شنبه پايان يافته و پس از توقف 4 الي 5 روزه مرحله‌ي دوم آغاز خواهد شد.
وي، افزود: از هر موضوع ، 5 وبلاگ برتر به مرحله‌ي دوم راه خواهند يافت كه سطح وبلاگ‌هاي هم مرتبه نيز مدنظر قرار خواهند گرفت. همچنين تا آغاز مرحله‌ي دوم، وبلاگ‌هايي كه به طور آزادانه در هر موضوع كانديدا شده و راي آورده‌اند، در صورت منطبق نبودن مطالب وبلاگ به گروه ديگر منتقل شده و يا حذف خواهند شد.
مدير مسوول ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات، در ادامه ياد آور شد: در مسابقه‌ي وبلاگ نويسي با ثبت نام 1260 وبلاگ در 14 موضوع تاكنون بيش از 4 هزار نفر براي راي دادن ثبت نام كرده‌اند كه حدود بيش 1400 نفر، با تكميل مرحله‌ي ثبت نام، راي خود را اعلام كرده‌اند.
وي، افزود: در مسابقه‌ي امسال، با اضافه شدن يك مرحله در شيوه‌ي راي دادن كاربران، سعي بر بالا رفتن دقت، جلوگيري از اخذ راي‌هاي غير مجاز و نزديكي بيشتر به مسابقه با فضاي سالم‌تر شده، كه نهايتا مورد قبول كاربران نيز واقع شده است.
وي، در ادامه گفت: با پايان يافتن مرحله‌ي دوم كه احتمالا به مدت 10 روز خواهد بود، سه نفر از هر موضوع اعلام و يك نفر به عنوان وبلاگر برگزيده انتخاب خواهد شد. با توجه به اينكه در اين مسابقات نظر اصلي با كاربران است، در كنار اين انتخاب‌ها، گروه كارشناسان نيز، اسامي برگزيدگان را اعلام خواهند كرد.
وي، در پايان گفت: در مراسم پاياني ضمن اعطاي جوايز و تقدير از برندگان بحثي در خصوص حمايت شركت‌ها از وب دنبال خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016