دوشنبه 29 دی 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

Bagle-A ويروسي جديد در اينترنت، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
كارشناسان امنيت رايانه در ارتباط با انتشار يك ويروس جديد به نام Bagle-A در شبكه جهاني اينترنت هشدار دادند.
به گزارش سرويس ICT خبرگزاري كار ايران,ايلنا, به نقل از شبكه خبري يوكي نيوز,كارشناسان امنيت رايانه در استراليا - به كاربران اينترنت هشدار دادند يك كرم جديد رايانه اي در مدت 24 ساعت از طريق ايميل در اين كشور منتشر شده است و بيم آن مي رود اين كرم جديد كه Bagle-A نام دارد به زودي در تمامي شبكه جهاني اينترنت پراكنده شود .
بنابراين گزارش, متخصصان رايانه , اين كرم جديد را با كرم sobig كه در سال 2003 موجب اختلال در سيستم عامل ميليونها رايانه در سراسر جهان شده بود , مقايسه مي كند.
اين گزارش حاكي است , كارشناسان رايانه هشدار دادند احتمال انتشار يك نسخه خطرناكتر از كرم Bagle-A در چند روز اينده بسيار زياد است.
از آنجائيكه كارآيي كرم Bagle-A در بيست و هشتم ژانويه به پايان مي رسد پيش بيني مي شود ,‌‏ نسخ خطرناكتر اين كرم در اوايل هفته آينده در شبكه جهاني اينترنت منتشر شود.
شايان ذكر است , Bagle-A از طريق ايميل منتشر مي شود و نويسندگان اين كرم همانند نويسندگان انواع كرمهاي خطرناك اينترنتي با سوء استفاده از كنجكاوي كاربران اينترنت با به كارگيري عناوين وسوسه كننده درايميل هاي ارسالي حاوي اين كرم به انتشار آن در سراسر شبكه جهاني اينترنت مي پردازند.
بر اساس اين گزارش, ايميل حاوي Bagle-A كه در inbox كاربران ديده مي شود‌‏ و حاوي پيامي تقريباً‌‏ طولاني كه از كاربران مي خواهد فايل ضميمه اين ايميل را باز كنند, با باز كردن اين فايل ضميمه كرم Bagle-A شروع به فعاليت مي كند و برنامه اي رابر روي رايانه كاربر نصب مي كند كه به وسيله آن ايميل مذكور به طور اتوماتيك براي ساير كاربران نيز فرستاده مي شود .
اين ايميل همچنين بر روي رايانه كاربر برنامه Trojan را نصب مي كند كه هنوز عملكرد آن به طور دقيق براي كارشناسان رايانه مشخص نيست.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016