سه شنبه 18 فروردین 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظارت بر وبلاگ‌ها باعث از دست دادن زيبايي، جذابيت و فراگيري آن‌ها مي‌شود، ايسنا

فرهاد اصغر زاده” گفت: محتواي وبلاگ‌ها را كسي تعيين نمي‌كند و باز بودن دست نويسنده در نوشتن مطالبش باعث فراگير شدن وبلاگ‌ها شده است.
بلاگر وبلاگ گلوريا با آدرس http://weblog.asgharzadeh.com/ در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: وبلاگ‌هاي فارسي با وجود افزايش روز به روز بر تعدادشان به محتوا و غني سازي اهميت نمي‌دهند و بيشتر از وبلاگ به عنوان دفتر خاطرات استفاده مي‌كنند.
اصغر زاده، گفت: نياز به نظارت بر وبلاگ‌ها وجود ندارد، زيرا باعث از دست دادن زيبايي، جذابيت و فراگيري آن مي‌شود.
وي افزود: با توجه به اين كه وبلاگ جزء نشريات الكترونيكي است، باعث شده است مطالب و محتواي فارسي در اينترنت زياد باشد كه براي كساني كه در جستجوي مطالب هستند مهم و داراي اهميت است.
وي، در خصوص ديدگاه‌ها و نظرات بازديدكننده‌ها در وبلاگ، تصريح كرد: نظرات بايد كامل كننده‌ي مطلب نويسنده باشد و بتواند براي مطالب بعدي‌اش از آن استفاده كند.
وي، آينده‌ي خوبي را براي وبلاگ‌ها پيش بيني كرد و گفت: به نظر مي‌رسد با وجود تكنولوژي‌ها و سيستم‌هاي جديد همچنين برنامه‌نويس‌هاي خوب فارسي بتوانيم در اين زمينه خود كفا شويم و جاي اميدواري است كه كيفيت وبلاگ‌ها نيز بهتر شود. وبلاگ‌ها مي‌توانند در اينترنت جاي چيزهاي ديگر را بگيرند. ظاهر زيباي وبلاگ مهم نيست، مهم محتواي مطالب داخل وبلاگ است.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه وبلاگ‌ها از حالت معمولي خارج شوند و به سمت و سوي حرفه‌يي شدن پيش روند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016