سه شنبه 25 فروردین 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاگر يك كليك براي هميشه: ماهيت وبلاگ به آزاد بودن آن است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي - ارتباطات
بلاگر يك كليك براي هميشه، گفت: در وبلاگ هر شخص با آزادي كامل و با عنوان مجازي مي‌نويسد و ماهيت وبلاگ به آزاد بودنش است؛ وگرنه وبلاگ معني پيدا نمي‌كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




”امير عظمتي” كه روزنوشته‌هاي خود را در وبلاگ http://weblog.azemat.com/ قرار مي‌دهد، در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران ( يسنا)، اظهار داشت: محتويات وبلاگ بايد آزاد بماند و محدود نشود.
وي، گفت: در اين برهه از زمان، وبلاگ‌ها خيلي تخصصي‌تر شده‌اند و وبلاگ‌هايي كه به صورت بي‌معنا و فقط براي وقت گذراني وجود داشت، كمتر شده است.
عظمتي، افزود: وبلاگ نويسان مسيرشان را شناخته‌اند و به جديت در حال ادامه دادن‌ آن هستند و از سوي ديگر وبلاگ به انتشار زبان فارسي در اينترنت بسيار كمك كرده است.
عظمتي، نظريات بازديدكننده‌هاي وبلاگ را موثر ارزيابي كرد و گفت: به هر حال ما براي آن‌ها مي‌نويسيم، ولي بستگي دارد كه نظراتشان منطقي باشد يا خير، كه در صورت منطقي بودن با كمال ميل پذيرا هستم.
وي، در خصوص ايجاد سرويس دهنده‌ي بيشتر براي وبلاگرهاي فارسي، تاكيد كرد: بعيد مي‌دانم با توجه به اين كه همه به سمت دات كام شدن پيش مي‌روند، سرويس دهنده‌هاي جديد بتوانند موفق شوند.
عظمتي، در رابطه با آينده‌ي وبلاگ‌ها، گفت: وبلاگ‌ها بايد همين رويه‌ي خود را ادامه داده تا به جايي برسند كه به صورت كاملا تخصصي و مفيد در بيايند و اگر كسي وارد وبلاگ خاصي شد در آن زمينه‌ي بخصوص اطلاعات كافي و كامل را به دست آورد.
وي، خاطر نشان كرد: در آينده‌اي نزديك همان قدر كه چت معروف است ممكن است وبلاگ هم معروف شود. با توجه به اين كه وبلاگ در حال حاضر معروفيت خاص خودش را دارد و اين در سطح عمومي نيست.
وي، در پايان اظهار اميدواري كرد كه وبلاگ‌هاي خبري بتوانند كمك مفيدي در زمينه‌ي اطلاع رساني داشته باشند، با توجه به اين كه در مملكت ما دسترسي به اينترنت به طور كامل وجود ندارد.
لازم به ذكر است وب لاگ كامپيوتري و اينترنتي عظمت با حدود ‌٢ سال سابقه در دومين مسابقه‌ي وبلاگ‌نويسان برتر در بخش IT در رده‌ي دوم جاي گرفت و روزانه ‌به طور متوسط داراي ‌٢ هزار بازديد كننده است.





















Copyright: gooya.com 2016