شنبه 29 فروردین 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود فاتح: خبرنگار متخصص در حوزه IT کم داريم، ايسنا

مسعود فاتح روزنامه نگار حوزه IT و دبير سرويس جامعه اطلاعاتی ايسنا در گفت و گو با خبرنگار ابرار اقتصادی، گفت: بحث IT در روابط عمومي هاي وزارت خانه ها، شوراها و انجمن هاي مختلف كاملاً مفهوم شده و در بعضي از روابط عمومي ها اطلاع رساني Online به طور كامل جا نيفتاده است.
وي گفت: براي حل اين مسائل و آشنايي بيشتر با IT ما نياز به مطالعه، همكاري و مشورت در اين زمينه داريم و كارشناسان روابط عمومي ها بايد با اين مسائل آشنا شوند.
وي اظهار داشت: كمبود خبر در حوزه IT از يك طرف و نوپا بودن اين حوزه از طرف ديگر از جمله مشكلاتي است كه در اين زمينه براي روزنامه نگاران وجود دارد.
وي افزود: در حوزه IT روزنامه نگار و خبرنگار متخصص نيز بسيار كم است و روزنامه نگاران اين حوزه نيز در حال حاضر با كمبود امكانات براي دسترسي به اطلاعات مواجه هستند.
وي خاطرنشان كرد: عدم آشنايي با سوژه هاي مختلف و اخبار تكراري از ديگر مشكلات اين حوزه جديد است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه IT بايد با سوژه هاي روز آشنا شوند همچنين وزارتخانه و سازمان هاي درگير با IT نيز بايد دروازه هاي اطلاع رساني را براي آنها باز كنند.
وي يادآور شد: روزنامه نگاران حوزه IT بايد با يكديگر همفكري داشته و وارد مسائلي شوند كه مورد منفعت آن براي همه جامعه است.
وي در خصوص عملكرد موفق ترين سازمان درگير با IT گفت: به طور كل همه بخش هاي فعال در حوزه IT خوب عمل كرده اند ولي شايد در بخشي از موارد، بعد اطلاع رساني براي بعضي از روابط عمومي ها كاملاً جا نيفتاده است به همين علت پیگیری خبر از آنها با مشكل مواجه است.





















Copyright: gooya.com 2016