شنبه 12 اردیبهشت 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير مسؤول ايران نيوز: مشاغل اينترنتي به خاطر جديد بودنش مي‌تواند يك مسير كاملا فريب دهنده باشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي
مشاغل اينترنتي هم مثل بقيه‌ي شغل‌ها مي‌تواند زمينه‌ي سوء استفاده را داشته باشد كه البته همه‌ي مشاغل اين معزل را دارند كه مي‌توانند مورد سوء استفاده‌ي افراد قرار بگيرند و مشاغل اينترنتي هم به خاطر جديد بودنش مي‌تواند يك مسير كاملا فريب دهنده باشد.
محمد سلطاني‌فر مدير مسؤول ايران نيوز و روزنامه‌ي صبح اقتصاد در گفت و گو با خبرنگار ايسنا گفت: بستر اينترنت يك مسير كاملا تخصصي است و به صرف داشتن آگاهي و آشنايي با كامپيوتر نمي‌توان user شد و شغل يابي كرد.
وي، «زبان، آگاهي، آشنايي با برنامه‌هاي كامپيوتري، شناختن موتورهاي search و هم‌چنين آشنايي با نحوه‌ي دسترسي با كامپيوتر» را از شرايط ابتدايي و پايه‌اي مشاغل اينترنتي عنوان كرد: برخلاف مشاغل معمولي، مشاغل اينترنتي تقريبا يكي از پرتخصص ترين كارها محسوب مي‌شود؛ يعني براي اين كار علاوه بر اصل «مديريت، تبليغات، بازاريابي و برنامه‌نويسي» بايد بتوان زمينه‌ها و چگونگي يافتن راهكارهاي بازاريابي را در زمان و مكان ممكن پيدا كرد.
سلطاني فر، افزود: البته درست است كه مكان در اين گونه مشاغل خيلي مطرح نيست، اما‌ «‌زمان» و اين‌كه شما جزو اولين كساني باشيد كه بتوانيد به سايت‌ها دسترسي پيدا كنيد، از جمله اولين ملزومات پيدا كردن مشاغل كامپيوتري محسوب مي‌شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير مسؤول روزنامه‌ي صبح اقتصاد، ادامه داد: امروز هزاران سايت وجود دارد كه با وارد شدن در آن و روبرو شدن با هزاران شيوه‌ي تبليغاتي مخاطب را فريب مي‌دهند و با كليك‌هايي كه مخاطبان بر روي آن سايت‌ها انجام مي‌دهد،سوء استفاده كنندگان مي‌توانند بازار خود را به خورد مشتريان و مخاطبان بدهند و در اين مسير آن‌هايي پيروز هستند كه سرمنشاء اين سايت‌ها را در اختيار دارند و آنها برنده‌ي نهايي در اين مسير بازاريابي هستند.
سلطاني فر،گفت:ازاينكه هنوز در كشور ما زيرساخت‌ها و بستر مناسب براي مشاغل اينترنتي وجود ندارد، ياد آور شد: بايد در كشور زير ساختاري طراحي شود و در اين عرصه متوليان خاص آن‌را مثل مخابرات تعريف كنيم و قوانين ويژه را در اين بستر مشخص كنيم و از طرف ديگر بايد هزينه‌هاي اتصال به اينترنت را در كشور كاهش دهيم تا استفاده از اينترنت همه‌گير شود و در اختيار همه قرار بگيرد.





















Copyright: gooya.com 2016