پنجشنبه 21 خرداد 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين برج مجهز IT، خدمات و فن آوري اطلاعات، مهندسي و شرکت هاي بازرگاني کشور در خوزستان احداث مي شود، ايلنا

به منظور تجهيز بخش صنعت استان خوزستان اولين برج مجهز آي تي خدمات و فن آوري اطلاعات مهندسي و شرکت هاي بازرگاني کشور در استان خوزستان احداث مي شود.
به گزارش سرويس ICT خبرگزاري کار ايران , ايلنا , ملک محمد مکوندي مدير عامل شرکت شهر ک هاي صنعتي خوزستان با اعلام اين مطلب گفت : اين برج از نظر نوع امکانات و تجهيزات مورد استفاده در نوع خود اولين برج مجهز به ارايه تمام خدمات مهندسي و بازرگاني در کشور به شمار مي رود.
وي افزود : ساخت اين برج 9 طبقه اي تاکنون هفتاد درصد پيشرفت فيزيکي داشته و پيش بيني مي شود که عمليات ساختماني و تجهيز امکانات و استقرار شرکت هاي ذي ربط تا پايان سال جاري به پايان مي رسد.
وي گفت : اين پروژه با سرمايه گذاري 16 ميليارد ريالي شرکت شهرک هاي صنعتي استان در زميني به وسعت 9 هکتار در حال انجام است ؛ ضمن آنکه در آخرين طبقه برج نيز اولين رستوران گردان استان خوزستان ساخته مي شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مکوندي تصريح کرد : در اين برج تمام خدمات مربوط به آي تي فن آوري اطلاعات طراحي و ساخت قطعات بازار يابي بازرگاني و اطلاعات مهندسي ارايه مي شود.
وي با اشاره به نحوه واگذاري بخش هاي مختلف برج گفت: به دليل کثرت علاقه مندان وتعداد متقاضيان شرکت در اين پروژه در حال مذاکره با شوراي آي تي براي انتخاب شرکت هاي توانمند در ارايه خدمات در زمينه هاي مختلف براي فعاليت در اين برج هستيم.
وي افزود : پس از اولين اقدام عمليات واگذاري يا به صو.رت استفاده از تسهيلات اعتبارات بانک صنعت و معدن يا به صورت واگذراي به شيوه نقد و اقساط انجام مي شود که در نهايت مالکيت آن به متقاضيان بخش خصوصي واگذار مي شود .





















Copyright: gooya.com 2016