پنجشنبه 18 تیر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئول تهیه پیش نویس جرایم رایانه ای : فروش سوالات کنکور 83 از طریق اینترنت جرم رایانه ای نیست، عبدالله افتاده ، خبرگزاری سینا

رییس کمیته مبارزه با جرایم رایانه ای گفت: در قانون مجازاتهای اسلامی فروش سوالات امتحانی جرم شناخته شده و فروش سوالات کنکور 83 از طریق اینترنت جرم رایانه ای محسوب نمی شود.
"رضا پرویزی" در گفت و گو با خبرنگار سرویس جامعه اطلاعاتی سینا گفت: پیگیری و ردیابی عامل فروش سوالات کنکور که اخیرا از طریق سایت اینترنتی www.azmoon83.com اقدام به فروش سوالات کنکور کرده ربطی به این مرجع ندارد.
وی در خصوص مرجع مسوول پیگیری کننده این جرم گفت: از آنجایی که سوالات آزمون 83 دانشگاه آزاد از این طریق به فروش می رسد، پس طبیعتا باید مسوولین دانشگاه ازاد اقدام به پیگیری این مطلب کنند و اگر کارشناسان دانشگاه آزاد برای احراز هویت مسوول سایت آزمون 83 با مشکلی روبرو باشند و از ما کمک بخواهند ما به ایشان کمک می کنیم.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به اعتقاد کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات گرچه تعریف های مختلفی از جرایم رایانه ای ارایه می گردد اما فصل مشترک تمام تعاریف مختلف از جرم رایانه ای این است که آن جرم توسط رایانه و شبکه های رایانه ای انجام شود.
کارشناسان سخنان مسوول اصلی تهیه پیشنویس قانون جرایم رایانه ای که فروش سوالات کنکور دانشگاه آزاد را جرم رایانه ای نمی داند ، موجب شگفتی می دانند.
ندادن پاسخ رسمی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین عدم پیگیری موضوع فروش رایانه ای سوالات کنکور
دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه برگزاری این آزمون سراسری که هزاران دانش آموز در آن شرکت می کنند این تردید را به وجود آورده است که سرنوشت دانشجویان آینده دانشگاه آزاد را پول رقم خواهد زد یا داشته های علمی .





















Copyright: gooya.com 2016