جمعه 3 مهر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شایعات پیرامون جستجوگر گوگل کماکان ادامه دارد، حمیده اسماعیلی، خبرگزاری سینا

شایعات اخیر پیرامون اینکه گوگل در حال کار کردن بر روی یک وب بروزر جدید است کماکان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری سینا به نقل از پایگاه اینترنتی بی بی سی، ژورنالهای آن لاین و وب لاگها اخباری در مورد ارائه ابزارهای وب جدید گوگل این موتور جستجو گر عظیم منتشر کرده اند .
یک روزنامه امریکائی همچنین گزارش داده است که گوگل از یکی از کارمندان مایکروسافت که مسئول طراحی نسخه های جدیدی از بروزر های اینترنت اکسپلورر است دعوت به همکاری کرده است.
گوگل در گزارشهای آن لاین خود کلیه این اخبار را کذب اعلام کرده است و اظهار داشته که این شرکت هیچ بر نامه ای در جهت ارائه بروزرهای جدید در دست ندارد.
اخیرا روزنامه نیویورک پست اعلام کرده بود که چهار تن از کارمندان وب بروزر مایکروسافت که تبحر ویژه ای در طراحی اکسپلوررهای اینترنتی دارند به تازگی به استخدام گوگل در امده اند .
"ادام بوث ورث" یکی از اعضای اصلی توسعه اکسپلوررهای اینتر نتی مایکروسافت بوده است که به تازگی همکاری خود را با گوگل آغاز کرده است.
"جو بدا" یکی از اعضای تیم تحقیقاتی Avalon سیستم های پیچیده لانگ هورن که به زودی نسخه جدید سیستم اپراتوری مایکروسافت خواهد شد نیز به استخدام گوگل در امده است.
تحلیلگران صنایع بر این عقیده اند که طرح Mozilla Developer Day 2004 شرکت موزیلا که در صحن محوطه گوگل بر گزار می شود نیز بسیار پر معنا ست.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شرکت موزیلا، بروزر شرکت خود را که فایر فاکس نام دارد و یکی از رقبای اصلی اینتر نت اکسپلوررهای مایکروسافت به حساب می اید را اخیرا عرضه کرده است.
تحلیلگران معتقدند که انتشار این گونه اخبار و گزارشها حاکی از آن است که گوگل برنامه هائی در جهت عرضه یک بروزر جدید وب در دست طرح دارد ولی بنا به دلائل امنیتی از رو کردن ان در این مرحله از کار، اجتناب می کند.





















Copyright: gooya.com 2016