پنجشنبه 14 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستین دانشنامه الکترونیکی راه اندازی شد، حامد شفیعی، خبرگزاری سینا

مجری طرح دانشنامه الکترونیکی از راه اندازی نخستین سایت دانشنامه الکترونیکی به آدرس اینترنتی http://daneshnameh.roshd.ir خبر داد.
"مهدی سالم" در گفت و گو با خبرنگار سینا افزود: این سایت برای برطرف کردن نیازها و دانستنی هایی که دانش آموزان، اولیا و مربیان و تمامی افرادی که در زمینه آموزش و پرورش فعالیت می کنند، راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: این سایت در زمینه مقالات محض در حوزه های مختلف به ارائه مطالب می پردازد و به ایجاد سرویس های پاسخ گویی به سوالات دانش آموزان و اولیا و مربیان پرداخته است.
سالم ادامه داد: سرویس های اجتماعی و پرورشی و برگزاری مسابقات علمی که در جشنواره ها به خلاقیت و نوآوری ختم می شود از دیگر قسمتهای قابل دسترس برای دانش آموزان است.
وی هدف از راه اندازی این سایت را پاسخ دادن به تمام سوالات علمی و تربیتی دانش آموزان و اولیا و مربیان و شناخت استعدادهای درخشان و نخبه دانش آموزان ذکر کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مجری طرح دانشنامه الکترونیکی خاطرنشان کرد: الگوی راه اندازی این سایت از کشورهای پیشرفته در امر آموزش گرفته شده که از سال 72 کار مطالعاتی و پژوهشی برای ایجاد این سایت آغاز شد.
وی، بودجه ای را که برای راه اندازی این سایت هزینه شده است را از محل اعتبارات طرح تکفا به آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هزینه ای بالغ بر 240 میلیون تومان برای راه اندازی این سایت هزینه شده است.
سالم تصریح کرد: این دانشنامه پذیرای تمامی افرادی است که علاقمند به ارائه مقاله یا محتوای علمی هستند.





















Copyright: gooya.com 2016