جمعه 15 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدرس دانشگاه امير‌كبير: نمي‌توان به استفاده‌ي مردم از اينترنت با نگاه ارزشي نگريست، ايسنا


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات
مدرس دانشگاه اميركبير گفت: هر چند كه زبان فارسي در اينترنت سومين زبان مورد استفاده است ولي اين زبان از نظر فناوري اطلاعات ضعيف است.
“دكتر چاروسه“ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: هم اكنون نمي‌توان به استفاده‌ي مردم از اينترنت با نگاه ارزشي نگريست چراكه هركس از اينترنت براي رفع نيازهاي خود استفاده مي‌كند و اگر در اين راستا به پاسخ نيازهاي درست و صحيح خود برسد از اينترنت درست استفاده كرده است.
مدرس دانشگاه اميركبير در باره‌ي ايجاد فرهنگ مناسب استفاده از اينترنت در جامعه گفت: بايد نهادهايي كه متولي بحث فرهنگ و رسانه هستند پژوهشي انجام دهند تا مشخص شود كه كاربران ايراني از اينترنت چه استفاده‌اي مي‌كنند تا پس از آن بر اساس تحقيق خود برنامه‌ريزي كنند.
وي، گفت: سازماني كه مي‌خواهد فرهنگ‌سازي كند بايد هدف جامعه را براي استفاده از اينترنت مشخص كند تا بتواند براساس آن فرهنگ‌سازي كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




چاروسه، افزود: اينترنت ماهيتي رسانه‌يي دارد و به همين منظور بايد بر روي محتوايي كه از طريق اينترنت عرضه مي‌شود كار شود و آن وقت است كه مي‌توان از طريق محتواي عرضه شده فرهنگ‌سازي كرد.





















Copyright: gooya.com 2016