یکشنبه 13 دی 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش جلسه راهبردی جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای، علی اصغر افتاده

حدود 500 شرکت نرم افزاری و افراد حقیقی تولید کنند نرم افزارهای چند رسانه ای آمادگی خود را برای شرکت در جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای اعلام کردند.
پنجمین جلسه شورای راهبردی جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی با حضور اعضای این شورا در محل دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما, دبیر دومین جشنواره نرم افزاهای چند رسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی در جلسه شورای راهبردی گفت: با همکاری خوب وزارتخانه ها , سازمان ها و بخشهای خصوصی و تشکلهای صنفی و همکاری خوب رسانه ها در انعکاس اخبار جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای با توجه به دو هفته دیگر به زمان ثبت نام رسمی باقی مانده است , حدود 500 شرکت نرم افزاری و افراد حقیقی تولید کنند نرم افزارهای چند رسانه ای آمادگی خود را برای شرکت در جشنواره نرم افزارهای اعلام کرده اند.
محسن میر ابراهیمی با اشاره به اینکه این تعداد درخواست از سوی افراد حقیق و حقوقی برای شرکت در جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای نشان دهنده پتانسیل مناسبی در کشور در تولید نرم افزار حکایت دارد که در صورت برنامه ریزی مناسب و استراتژیک از سوی مسوولان و متولیان دولتی می توان به آینده صنعت نرم افزاری در ایران خوش بین بود.
دبیر دومین جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی همچنین با ارایه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری این جشنواره, از همکاری خوب و موثر دستگاههای مختلف جهت ارایه خدمات مناسب خبر داد.
بر اساس این گزارش علاوه بر استمرار حمایت 16وزارتخانه و سازمان و دستگاه دولتی در برگزاری نمایشگاه از حمایت برخی وزارتخانه های جدید از جمله وزارت آموزش پرورش, انجمن شرکتهای ارایه خدمات ارایه دهنده
خدمات اینترنت و انجمن شرکتهای انفورماتیک و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.
در این جلسه "رضا پارسا" دبیر انجمن شرکتهای اینترنتی نیز خبر از شرکت حدود 100شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت در جشنواره داد و افزود: با توجه به شرایط مناسب پدید آمده از ادغام دو جشنواره شرکتهای ارایه دهنده اینترنتی استقبال مضاعفی برای شرکت در این جشنواره بوجود آمده است.
در این جلسه موضوع دیگری که مورد بحث و بررسی قرار گرفت استفاده از یک نماد و سنبل خاص مانند شخص استفاده از عروسکی شبیه به خرس برای این جشنواره بود که اعضا ضمن تاکید و مفید بودن تعیین چنین نماد و سنبلی برای معرفی این جشنواره در تعیین مصادق این سنبل نظری جدیدی جز همان عروسک خرسی ارایه نشد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




میرابراهیمی در این جلسه با ارایه گزارش روند ادغام دو نمایشگاه دیگری که قرار بود همزمان با جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای برگزار شود گفت: جشنواره اینترنت و ارتباطات با همکاری خوب انجمن شرکتهای اینترنتی در این جشنواره ادغام شد اما تلاشها برای ادغام دهمین دوره نمایشگاه اطلاع رسانی و فرهنگ وزارت ارشاد همچنان ادامه دارد.
وی افزود: علی رغم نظر مثبت مقام عالی وزارت ارشاد و برخی از معاونان وزارت ارشاد, به دلیل برخی دیدگاههای مدیریتی در رده میانی وزارت ارشاد هنوز تلاشها برای ادغام جشنواره اطلاع رسانی و فرهنگ به نتیجه عملی منجر نشده است.
وی تصریح کرد: اما آخرین اخبار نشان دهنده احتمال ادغام آن جشنواره با جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای در روزهای پایانی باقی مانده تا روز برگزاری جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای حکایت می کند.

روابط عمومی جشنواره نرم افزاهای چند رسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی





















Copyright: gooya.com 2016