یکشنبه 18 اردیبهشت 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

AOL‬ به جمع ارائه‌كنندگان وبلاگ پيوست، ايرنا

تهران ،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۸‬
علمي. جامعه اطلاعاتي.

شهرت وبلاگ‌ها سبب شده است كه شركت‌هاي بزرگ اينترنتي نتوانند به راحتي از كنار آن رد شده و نسبت به آن بي‌توجه بوده و از آن صرف نظر كنند.

شايد اجماعي كه روزگاري بر روي ارائه پست الكترونيكي رايگان ميان اين شركت‌هاي بزرگ در جريان بود امروز به ارائه سرويس‌هاي گوناگون و خدمات وبلاگ اختصاص يافته، زيرا اين پديده در حال قدرتمندتر شدن بيش از پيش، ميان استفاده‌كنندگان اينترنت گشته است.

شايد اين پديده سبب شده است تا شركت ‪ AOL‬نيز تصميم به انتشار قابليت استفاده عمومي مجلات ‪ AOL‬بگيرد.

مجلات ‪ AOL‬براي استفاده ابزارهاي وبلاگ‌سازي ، بسيار ساده است و اين امكان را به استفاده‌كنندگان مي‌دهد تا مجلات خود را به راحتي براي مخاطبان خود، خصوصي يا عمومي سازند.

يكي از مديران ‪ AOL‬مي‌گويد: با توجه به آنكه پديده وبلاگ‌سازي ، هر روز در حال قدرتمندتر شدن است، و بسياري از اعضاي ما خواهان داشتن آن هستند، وبلاگ به خدمات اين شركت افزوده شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي، مجلات ‪ AOL‬را يكي از محبوبترين ابزارهاي ساخت وبلاگ دانسته، بگونه‌اي كه اجتماعي از كاربراني را پديد مي‌آورد كه تفكرات، عقايد و مشاركتشان را در عرصه اينترنتي فعال ساخته و با يكديگر شريك مي‌شوند.

به گفته مسوولين ‪ ،AOL‬توانمندي‌هاي ديگري نظير ‪ ،RSS‬ارسال عكس و ابزارهاي مقابله با اسپم و ... به سرويس وبلاگ اين شركت افزوده خواهد شد.

كاربران در حال حاضر مي‌توانند با استفاده از آدرس ‪www.AIM.com‬از امكانات ساخت وبلاگ و خدمات آن بهره‌گيري كنند.





















Copyright: gooya.com 2016