جمعه 30 اردیبهشت 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوگل امکان ایجاد صفحه شخصی با محتویات دلخواه را فراهم کرد، سينا

تهران، خبرگزاری سينا ـ نيما اکبرپور

گوگل از دیروز پنجشنبه (19 می) امکان جديدی را برای اعضای خود فراهم کرده است که به واسطه آن افراد می‌توانند با داشتن یک صفحه شخصی محتوای آن را به طریق دلخواه مرتب کنند.

در اين صفحه اين امکان برای کاربر وجود دارد تا عناوين آخرين ايميل‌های خود را در جی‌ميل، آخرين اخبار گوگل يا منابع ديگر مانند نيويورک تايمز و بی بی سی، آب و هوای محلی، فيلم‌های در حال اکران در سينماهای محلی و بسياری از امکانات از قبيل سهام بورس و راهنمای مسیر رانندگی در صفحه شخصی گوگل خود را مشاهده کند.

هنوز امکان استفاده از عناوين اشتراکی خبر يا RSS در اين بخش از گوگل فراهم نشده اما مطالب موجود در صفحه راهنمای اين قسمت، حاکی از اين است که وجود RSS‌خوان در نسخه‌های بعدی پيش‌بينی شده است.

همچنين کاربران می‌توانند تمام يا تعدادی از بخش‌های نام برده شده را برای صفحه خود انتخاب کنند و يا از طریق تکنيک Drag & Drop آن‌ها را جابجا کنند.

هر کاربر می‌تواند پس از ورود شناسه و کلمه عبور خود در گوگل يا جی‌ميل، چيدمان صفحه شخصی خود را در آدرس http://www.google.com/ig/customize تنظيم کرده و نتيجه آن را در آدرس http://www.google.com/ig مشاهده کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تا کنون برای اين سرويس اسم خاصی توسط گوگل در نظر گرفته نشده است اما در محافل غيررسمی از آن با نام My Google نام برده می‌شود.

عده‌ای نيز بر اين عقيده هستند که اين بخش ممکن است به دامنه مجزايی به صورت www.igoogle.com که توسط شرکت گوگل به ثبت رسيده است، منتقل شود و به همين دليل انتخاب نام I Google نيز برای آن محتمل به نظر می‌رسد.





















Copyright: gooya.com 2016