پنجشنبه 9 تیر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نفس هاي "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬شركت "مايكروسافت" به شماره افتاده‌است، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۰۸‬
علمي. جامعه اطلاعاتي.

شركت مايكروسافت اعلام كرد كه در پايان ماه ميلادي جاري به پشتيباني كامل و ادامه توسعه سيستم عامل محبوب "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬خود پايان مي‌دهد.

به گزارش سايت اينترنتي "سي‌نت نيوز.كام"، مايكروسافت مجموعه به روز كننده جديدي به نام "آپديت رول آپ" براي اين سيستم‌عامل منتشر كرده كه در حقيقت در آن اصلاحات قبلي "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬را يكجا جمع‌بندي كرده و مورد جديدي در آن ديده نمي‌شود و به نظر مي‌رسد اين شركت از اين پس توسعه و تكميل "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬را كه هم‌اكنون پنج سال از عمر آن مي‌گذرد، متوقف كند.

شركت مايكروسافت در نوامبر گذشته اعلام كرده بود كه در آينده به جاي انتشار پنجمين مجموعه به روزكننده از نرم‌افزارهاي اصلاحي "ونيدوز ‪،"۲۰۰۰‬ تمامي نرم‌افزارهاي اصلاحي منتشر شده براي آن را جمع‌بندي كرده و به نام "ويندوز ‪ ۲۰۰۰‬آپديت رول آپ" منتشر خواهد كرد.

بدين ترتيب، آخرين مجموعه نرم‌افزارهاي به روزكننده "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬در واقع همان چهارمين مجموعه بود كه مايكروسافت در ماه مارس سال ‪ ۲۰۰۳‬منتشر كرده‌است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به رغم آنكه شركت مايكروسافت پس از "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬نگارشهايي جديدتر، از جمله "ويندوز ايكس‌پي" را ارائه كرده‌است اما سيستم عامل "ويندوز ‪"۲۰۰۰‬ همچنان داراي كاربران بسيار زيادي در سطح جهان است و آخرين تحقيقات نشان مي‌دهد كه حدود نيمي از رايانه‌هاي موجود در ادارات و سازمانها همچنان از "ويندوز ‪ "۲۰۰۰‬استفاده مي‌كنند.

شركت مايكروسافت هم‌اكنون در حال تكميل نگارش بعدي سيستم‌عامل "ويندوز" با نام "ونيدوز لانگ‌هورن" است كه نسخه آزمايشي آن احتمالا تا پايان تابستان جاري منتشر خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016