دوشنبه 31 مرداد 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير امور ماهواره‌يي صدا وسيما: ‌٩٤٨ كانال ماهواره‌يي بدون كد در ايران قابل دسترسي است، ايسنا

مدير امور ماهواره‌يي سازمان صدا و سيما گفت: از لحاظ منطقه‌يي، اروپا ‌٤/٦ درصد و آمريكا ‌٣/٢٥ درصد از ماهواره‌هاي حاضر درجو را به خود اختصاص مي‌دهند و اين در حالي است كه سهم آسياي غربي و خاورميانه از ماهواره‌هاي در فضا ‌٣/٢٠ درصد مي‌باشد.

مهندس «مهدي سياسي فر» در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: با وجود تغييرات زياد در تعداد كانال‌ها، ايران در سطح تجيهزات خانگي تنها قادر به دريافت اطلاعات تصويري از ‌٢٥ ماهواره است.

وي در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ‌٩٤٨ كانال تلويزيوني بدون كد در ايران قابل دسترسي است و ‌١٢٩٩ كانال تلويزيوني كد شده قابليت ارسال تصوير در ايران را ندارند كه اين آمار را بايد با ‌٧٠ درصد موجوديت مستقل كانال‌ها و حضور تكراري آن‌ها بر روي ماهوارهاي گوناگون در نظر گرفت .

سياسي فر گفت: آسياي شرقي ‌٣/١٤ درصد ، اروپا و خاورميانه به طور مشترك ‌٨/١٨ درصد از ماهواره‌ها را خود اختصاص داده اند همچنين آمريكاي جنوبي و اروپا ‌٩/٩ درصد مالكيت ماهواره را داراست .

قاره‌ي آمريكا به تنهايي ‌٧٠ هزار تلويزيون را در برگرفته است به گونه‌اي كه در ايران تنها دو هزار كانال تلويزيوني ماهواره‌يي قابل استفاده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

























Copyright: gooya.com 2016