شنبه 26 شهریور 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امكان استفاده از اخبار پارسك در "ياهو مسنجر" فراهم شد، دنياي اقتصاد

گروه كامپيوتر- امكان استفاده‌از اخبار فارسي كه‌درسايت جست‌وجو گرخبري <پارسيك> (PARSEEK) منتشر مي‌شود در پيام‌رسان ياهو مسنجر(Yahoo Messenger) نيز فراهم شد.

به گفته عليرضا شيرازي مدير اين سايت با توجه به محبوبيت <پيام‌رسان ياهو> در بين كاربران فارسي‌زبان و امكانات نسخه‌هاي جديد اين نرم‌افزار، سايت پارسيك اقدام به ارايه ابزاري كرده است كه امكان استفاده از آخرين اخبار سايت‌هاي خبري فارسي را براي كاربران فراهم مي‌كند.

نصب و استفاده از اين برنامه در زمان كوتاهي امكان‌پذير مي‌باشد و پس از نصب، يك لبه جديد(Tab) در پايين پنجره نرم‌افزار پيام رسان اضافه مي‌شود كه با انتخاب آن در قسمتي از پنجره مربوط به پيام‌رسان، آخرين اخبار نمايش داده خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براي استفاده از اين امكان با مراجعه به سايت پارسيك وبخش <درباره سايت پارسيك>، ابتدا يك فايل ( كيلو بايت) كه‌به آن اشاره شده را بارگيري (DOWNLOAD) كرده و سپس آن را اجرا كنيد.

كاربران مي‌توانند اطلاعات لازم درباره چگونگي تنظيم سرويس ياهو مسنجر خود براي راه‌اندازي اين امكان را از سايت پارسيك و با مراجعه به بخش <درباره سايت پارسيك> كسب كنند.

سايت پارسيك با هدف ايجاد خدمات جست‌وجو به فارسي زبانان در دو سال پيش ايجاد شده و داراي امكاناتي مانند جست‌وجوي اخبار فارسي و انگليسي و منابع علمي است.





















Copyright: gooya.com 2016